varsinkin tuo fami :xmas:hyvä yhdistelmä
tai fami ja pätkis yhdessä :saint:
sulatettua pätkistä famin kanssa
Viimeksi muokattu:
varsinkin tuo fami :xmas:hyvä yhdistelmä
No vittu!Tuo on vähän siinä ja tässä kyllä oikeasti, mutta muuten uskon kyllä illan kulun
esikko söi päivällisen jälkeen suklaata ja ms gunpowder päiviitteli että toi jätkä on kuin musta aukko
Mukavaa iltaa =)Iltaa! Teinit heitetty äidilleen yöksi ja samalla nappasin kaverin mukaan.
Miesten ilta tiedossa; vähän napanderia, hyviä juttuja ja saunomista.
tutustuttaa kaverinkin kaksplussan ihmeelliseen maailmaanIltaa sinullekin
ja kaksplussaa?
Mulla jäis just nyt yhestä asiasta hyvä mieli mutta ei nyt onnistu ,ei vaikka kuinka haluis.no jotain yllättävää mutta kuitenkin sellaista josta lopuksi jää hyvä mieli
Hyi, älä kiroileNo vittu!
Siellähän se hyvin auttaakinTätä on ollut jotain 15v. Työperäistä kipua. Piikkimatto on tuolla makkarin nurkassa.
Tosi paljon..Siellähän se hyvin auttaakin
Tosi paljon..
ei saa jossei ihan pakko ole vai mieli tekis...Saaks mennä jo nukkumaan? Kaamee ku tekis mieli..|O
mulla vähän myöhemminAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27907152:Täällä kuuluu juuri nyt "TSIHH!"
Saahan sitä mennä jos mielikin tekeeSaaks mennä jo nukkumaan? Kaamee ku tekis mieli..|O
Hyva ajatus... herasinkin jo yhden pintaan, siis iltapaivalla. Ja olin nukahtanut useita kertoja eilen klo 11 jalkeen pitkin iltapaivaa. Ja silti vasyttaa... Ja alakerrassa on yha kylma. Ylakerrassa alkaa olla ihan siedettava lampotila, mutta sinne ei jaksa vesi viela kiiveta, alakertaan tulee kylla vesi.Saaks mennä jo nukkumaan? Kaamee ku tekis mieli..|O
Onhan se hyvä kun yläkerrassa on vähän lämpimämpää ja alakerrassa tulee vesiHyva ajatus... herasinkin jo yhden pintaan, siis iltapaivalla. Ja olin nukahtanut useita kertoja eilen klo 11 jalkeen pitkin iltapaivaa. Ja silti vasyttaa... Ja alakerrassa on yha kylma. Ylakerrassa alkaa olla ihan siedettava lampotila, mutta sinne ei jaksa vesi viela kiiveta, alakertaan tulee kylla vesi.
Mutta kun makkari on alakerrassa...Onhan se hyvä kun yläkerrassa on vähän lämpimämpää ja alakerrassa tulee vesi
Monta peittoa vaan päälle tai makuupussiMutta kun makkari on alakerrassa...
Anatomisestihan tuo olisi varmaan ok.
Kolme peittoa minulla jo onkin... Mutta eikohan tama tasta, pitaisi ilmankin jo alkaa lauhtua.Monta peittoa vaan päälle tai makuupussi
Säpinää siis kehiin?Tylsää!|O
Täällä oli eilen illalla -26, nyt -6 ja sataa luntaKolme peittoa minulla jo onkin... Mutta eikohan tama tasta, pitaisi ilmankin jo alkaa lauhtua.
And to come...