Minkä pienenä oppii sen sitten vanhana taitaa ja tosi vanhana unohtaa.Ai gauhee, nehän on muuttumassa Majuriksi :O
Minkä pienenä oppii sen sitten vanhana taitaa ja tosi vanhana unohtaa.Ai gauhee, nehän on muuttumassa Majuriksi :O
Joo totta tuokin, mut varmaanki 22 zombia vastaa teidän luultavasti alle viiden apinan tarhaa? Ja nykyään puhutaan aina vaan jostain ylilääkitsemisestä nu miten sitä enää pärjää :snotty:Mepä ollaan alastulon kanssa kaitsettu eläintarhaa, voin kertoo että siinä saattaa olla vähän enempi hommaa kozombiemummoissa. Ja mummot voi sentään pumpata täyteen rauhottavia ja unilääkkeitä, jos ne alkaa riehumaan.
Myönnän tappioni, mutta vain siinä tapauksessa jos ne mummot juoksee ympäriinsä, huutaa, kiljuu, tappelee ja hakkaa toisiaan (sekä sua) kielloista huolimattaJoo totta tuokin, mut varmaanki 22 zombia vastaa teidän luultavasti alle viiden apinan tarhaa? Ja nykyään puhutaan aina vaan jostain ylilääkitsemisestä nu miten sitä enää pärjää :snotty:
Entä jos ei?Mä syrjähyppyilin suihkussa, mut siitä on turha kenenkään suuttua, koska mä tiiän et jokainen teistä on sortunut samaan!
Sitten pitäisin sulle pienen oppitunnin perushygieniastaEntä jos ei?
Ei Mythagon zombikodissa (vielä) tollaista ole. Mä ja ruutis ei vielä olla asukkeina.Myönnän tappioni, mutta vain siinä tapauksessa jos ne mummot juoksee ympäriinsä, huutaa, kiljuu, tappelee ja hakkaa toisiaan (sekä sua) kielloista huolimatta
Kyllä se pahalta tuntui kun aloin itkemään. Menin sit sänkyyn ja nukuin.:hug: Älä kuuntele jotain randomia harmaata huutelijaa.
:hug:Kyllä se pahalta tuntui kun aloin itkemään. Menin sit sänkyyn ja nukuin.
Toiset ei yhtään ajattele mitä sanovat. Vittu mä en yhtään ymmärrä miksi mulle piti sillä tavalla sanoa. Kohta mun pitää mennä nukkuu kun huomenna on aikainen herätys töihin.
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt kysymystäSitten pitäisin sulle pienen oppitunnin perushygieniasta
Tä?Anteeksi, nyt en ymmärtänyt kysymystä
Jätä harmaat huutelijat omaan arvottomuuteensa.Kyllä se pahalta tuntui kun aloin itkemään. Menin sit sänkyyn ja nukuin.
Toiset ei yhtään ajattele mitä sanovat. Vittu mä en yhtään ymmärrä miksi mulle piti sillä tavalla sanoa. Kohta mun pitää mennä nukkuu kun huomenna on aikainen herätys töihin.
Sulla on ny hoksottimet joululomalla.Anteeksi, nyt en ymmärtänyt kysymystä
Meille vai teille?Saa ehdotella.
Niin pitäski mutta kun olen niin herkkä ihminen. Ja muista syistä tässä on ollut elämän halu kadoksissa. Että ei hyvin mene.Jätä harmaat huutelijat omaan arvottomuuteensa.
:hug:Niin pitäski mutta kun olen niin herkkä ihminen. Ja muista syistä tässä on ollut elämän halu kadoksissa. Että ei hyvin mene.
Jos vaikka teille.Meille vai teille?
kiitti =)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30510538::hug:
Mut, kui kauan?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30510545:Hei, toi taitaa oikeesti toimia Meillä on hiljaista