:hug: Älä kuuntele jotain randomia harmaata huutelijaa.Ja meikä poistuu ny, mulle riitti. On se hyvä vittuilla masentuneelle joka toipuu erosta.
:hug: Älä kuuntele jotain randomia harmaata huutelijaa.Ja meikä poistuu ny, mulle riitti. On se hyvä vittuilla masentuneelle joka toipuu erosta.
Ja meikä poistuu ny, mulle riitti. On se hyvä vittuilla masentuneelle joka toipuu erosta.
Lempinaiseni sormusten herrasta:Saa ehdotella.
Syö keitto ilman pottuja. Saa laiskottaa!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30510069:Mun pitäis mennä kuorimaan pottuja lihakeittoon Mutku mua rupes laiskottamaan
Keitä kuorineen?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30510069:Mun pitäis mennä kuorimaan pottuja lihakeittoon Mutku mua rupes laiskottamaan
Mitä niille sitten tehdään kun lihakeittoon ovatten menossa??Ai siis KUORIMAAN niitä pottuja? EI NIITÄ KUORITA!!!!
Pestää ja pilkotaaMitä niille sitten tehdään kun lihakeittoon ovatten menossa??
Uuvet potut voiki tolleen laittaa mutta en ainakaan mie halua lihakeittoon kuoripottuja :$Pestää ja pilkotaa
:heart: - tuolta suunnastahan se puhaltaa:wave: Iltoja!
Voi mies. Mistähän nyt tuuli puhaltaa..toi mulle uuden kännykän. Oli kuulemma varma etten saa ite päätettyä niin oli päättäny valita miun puolesta.
Iltaa iltaaIltaa :wave:
tässä mihkään vieraisiin tohi lähteäOnko täällä ketään vai ollaanko sitä taas vieraissa??
Isävainaalla oli tapana sanoa että vain siat syövät potut kuorineen.totta vitussa vanhat potut pitää kuoria
Majuri ny vaan alkaa perunateatteriin:
No just vimosia päivityksiä asentelee.Onko täällä ketään vai ollaanko sitä taas vieraissa??