Pitäis vissiin olla yhtä aineissa kuin sie jotta ymmärtäis mitä kirjoititVastaan hopis toisista juhlista. Siis pellehän on heittänyt tuki demoi aikoinaan. Punkit ja anarkistit kulkee aika käsi kädessä. Sit tohon et tyhmii nii anarkistit ovat kuitenkin rakentaneet kirjastoja omaavat erilaisia työ pajoja terveyden huoltoa omia asianajajia. Maailmalla omia lääkäri asemia. Näitä tukee moni bändi heittämällä keikkaa. Sitten poliisit särkevät näitä paikkoja eikä anna olla rauhassa. Sitten tehdään vuoropäin. Parashan olisi antaa anarkistien olla. Myöskin rauhassa. Itse en aikoinan yhtäkään ikkunaa rikkonut. Voisin myöntää jos olisi näin. Toki kuten kuvista huomasin on siellä jengiä joka saa. Syyn rikkoa vaan huvikseen.
Näppäsin just selfien ja se saa tehä avatarin virkaaTweetiltä puuttuu avatar!
Tässä, oleppa hyvä.
Ehottomasti Hanko!:heart:Jos teidän olisi pakko muuttaa johonkin näistä kolmeen paikkaan niin mihin muuttaisit?
Hanko
Ilomantsi
Sodankylä
[video=youtube_share;0v0d5dqoVNU]http://youtu.be/0v0d5dqoVNU[/video]Kyllä.
Ehottomasti Hanko!:heart:
Ai laaaaav:
Pöh..
[video=youtube;dJgHoVmnh-o]https://www.youtube.com/watch?v=dJgHoVmnh-o[/video]
Ok, sovittuNo ylempänä olis kyllä kieltämättä sitä lunta.:heart:
Kesät ainakin Hangossa sitten!
Joo, jää sinä keskenäs mäkäräisten syötäväks!:xmas:Ok, sovittu
paitsi.. kesät just on lapissa hienointa.. Pöh, mee itekses hankoon!
Tään tahtiin chillailen sielä ja vetelen parikilosta tammukka keskellä yötä auringonpaisteessa pienestä purostaJoo, jää sinä keskenäs mäkäräisten syötäväks!:xmas:
Mä tuun hyvin ruskettuneena, iho silosena, takasin kesänlopulla.
:O Toivottavasti oikeen tuhmasti!Et vastannu mun viestiin joku viikko sitten :'(
Mutta moi, oon ajatellu sua.
Joku facebook mäkkäri kotiinkuljetus hässäkkä oli männä kuukautena mun mielestä en lukenut tarkemmin mikä se oli.Elämä voittaa, nyt on jo nälkä. Miksei Mäkkärillä ole kotiinkuljetusta?
Pitsirioissa on. Ja keppappiloissa.Elämä voittaa, nyt on jo nälkä. Miksei Mäkkärillä ole kotiinkuljetusta?
Kepappii en syö eikä oikeen tee mieli pitsaa. Tekasen makkararokanoffia ja pottumuusia.Pitsirioissa on. Ja keppappiloissa.
Saa niist salaatteja ja piffilöitäkin.Kepappii en syö eikä oikeen tee mieli pitsaa. Tekasen makkararokanoffia ja pottumuusia.