kahvikirahvi
Meillä ei yleensä mee kymmentä minuuttiakaan kun toi nukahtaa, mutta nyt se ei näköjään halua nukkua kun äiti tuli kotiin.Okei, mä vähän vaan varmistelin
Mein nuorimmainen nukahti 10 minuutissa
Meillä ei yleensä mee kymmentä minuuttiakaan kun toi nukahtaa, mutta nyt se ei näköjään halua nukkua kun äiti tuli kotiin.Okei, mä vähän vaan varmistelin
Mein nuorimmainen nukahti 10 minuutissa
Oli täällä joku aika sitten mutta sä et ollut : /OI SINÄ OLET TÄÄLLÄ :heart:
Missä olet ollut kaikki nämä pitkät päivät, tunnit, minuutit ja sekunnit? Me olemme sinua kaivanneet.
Meidän mummi on nykyään enemmän duunissa Eli lapset on kotona enemmän ja mulla yks projekti mikä vaatii nyt huomiota jopa niin paljon ettei kerkii ees palstalle:OOI SINÄ OLET TÄÄLLÄ :heart:
Missä olet ollut kaikki nämä pitkät päivät, tunnit, minuutit ja sekunnit? Me olemme sinua kaivanneet.
Ainahan täällä tökitäänHelöyyh murut!:kiss:
Ai jahas, sitten kun tänne vihdoin pääsee niin töksii nii stanasti!
Onko sulla lifessä jotain tärkeämpää kun ketju :O Oon järkyttynyt... Hei, me ollaan puhuttu et olis the ketju-miitti kesällä joskus, tapaamispaikaks on ehdotettu Tamperetta, kiinnostaako?Meidän mummi on nykyään enemmän duunissa Eli lapset on kotona enemmän ja mulla yks projekti mikä vaatii nyt huomiota jopa niin paljon ettei kerkii ees palstalle:O
Ja vaikka vielä heräsikin aamulla aikaisin : /Meillä ei yleensä mee kymmentä minuuttiakaan kun toi nukahtaa, mutta nyt se ei näköjään halua nukkua kun äiti tuli kotiin.
Kokeile säkin tota pesäpallomailakikkaa mitä ehdotin tinkun naapurille.Iltaa vaan. Pyörrytys ja huimaus vaihtuivat lennossa jäätävään vitutukseen.
Teinit lähtivät iltapäivällä äitinsä kanssa shoppailemaan ja sussu heitti ne äidillensä, kun mua itseä huippasi vielä sillon sen verran, etten uskaltanut itse lähteä heittämään.
Äsken sitten kävin hakemassa teinit kotiin, kun ei enää juuri huipannut, niin uskalsin ajaa itsekin. Siellä perillä sitten oli exä vastassa syyttämässä, että olin päivällä kuulemma vetänyt semmoiset päiväkännit, etten pystynyt itse ajamaan ja mun "kolmen euron hutsu" kävi heittämässä mun lapset ja kauheaa paheksumista.
Totesin sitten vaan, että en ole mitään juonut kolmeen viikkoon ja huomenna on lääkäriaika, että olisiko joku korvatulehdus, joka aiheuttaa tuota huippausta.
Sitten tulikin pilli suuhun, että puhalletaan, valehtelenko. Sanoin vaan sitten, että puhalletaan saatana ja nollat tuli totta kai...
Vihdoin kun uskottiin, että olen oikeasti ollut kipeänä, niin karjuttiin vielä perään, että en osaa hoitaa asioitani.
Nyt sanon kyllä, että VITTU!
Åhhåh, kaameeta kiroilua, hyi suaIltaa vaan. Pyörrytys ja huimaus vaihtuivat lennossa jäätävään vitutukseen.
Teinit lähtivät iltapäivällä äitinsä kanssa shoppailemaan ja sussu heitti ne äidillensä, kun mua itseä huippasi vielä sillon sen verran, etten uskaltanut itse lähteä heittämään.
Äsken sitten kävin hakemassa teinit kotiin, kun ei enää juuri huipannut, niin uskalsin ajaa itsekin. Siellä perillä sitten oli exä vastassa syyttämässä, että olin päivällä kuulemma vetänyt semmoiset päiväkännit, etten pystynyt itse ajamaan ja mun "kolmen euron hutsu" kävi heittämässä mun lapset ja kauheaa paheksumista.
Totesin sitten vaan, että en ole mitään juonut kolmeen viikkoon ja huomenna on lääkäriaika, että olisiko joku korvatulehdus, joka aiheuttaa tuota huippausta.
Sitten tulikin pilli suuhun, että puhalletaan, valehtelenko. Sanoin vaan sitten, että puhalletaan saatana ja nollat tuli totta kai...
Vihdoin kun uskottiin, että olen oikeasti ollut kipeänä, niin karjuttiin vielä perään, että en osaa hoitaa asioitani.
ai kauheeta :O :hug: :hug:Iltaa vaan. Pyörrytys ja huimaus vaihtuivat lennossa jäätävään vitutukseen.
No se otti parin tunnin päikkärit mitä se nykyään harvemmin suostuu nukkumaan, mutta nekin oli sen verran hyvissä ajoin että ihme kun ei vieläkään malta nukkua.Ja vaikka vielä heräsikin aamulla aikaisin : /
Emmää Treelle ja kesä on aika vilkasta aikaa muutenkin kun on reissua ja sen sellasta. En lupaa mtn, mut eihän sitä koskaan tiiä jos sattuu olemaan reikäOnko sulla lifessä jotain tärkeämpää kun ketju :O Oon järkyttynyt... Hei, me ollaan puhuttu et olis the ketju-miitti kesällä joskus, tapaamispaikaks on ehdotettu Tamperetta, kiinnostaako?
Majuriiii:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27902765:
Moro porot
:kiss:Helöyyh murut!:kiss:
Ai jahas, sitten kun tänne vihdoin pääsee niin töksii nii stanasti!
no höh, kokeile säkin pesäpallomailaaNo se otti parin tunnin päikkärit mitä se nykyään harvemmin suostuu nukkumaan, mutta nekin oli sen verran hyvissä ajoin että ihme kun ei vieläkään malta nukkua.
Ei oo vielä päätetty mitään, ehdotettu vaan. Mikäs vika Treessä?Emmää Treelle ja kesä on aika vilkasta aikaa muutenkin kun on reissua ja sen sellasta. En lupaa mtn, mut eihän sitä koskaan tiiä jos sattuu olemaan reikä
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27902765:
Moro porot
Mää matkustan kesäsin vaan alaspäinEi oo vielä päätetty mitään, ehdotettu vaan. Mikäs vika Treessä?