Se vaan sano mitä heti ekana sheivailuista tuli mieleenen mä poslarista puhunu mitään :stick:
Se vaan sano mitä heti ekana sheivailuista tuli mieleenen mä poslarista puhunu mitään :stick:
osimoilleen näinSe vaan sano mitä heti ekana sheivailuista tuli mieleen
mä en kehtais mennä minnekkään hoitolaan sheivauttaa ainakaan alapään karvoja. Siis niinkun sieltä alempaa...Mä yleensä sokeroin kaiken, mutta nyt en oo raaskinut mennä vähään aikaan kun se ei oo ihan halpaa... niin on pitänyt turvautua terään itekin . En vaan tykkää oikein sheivailla kun heti seuraavana päivänä tuntuu kauhee sänki . Kun sokeroidessa pysyy sileenä parikin viikkoa.
Höh, käythän sä gynekologillakinmä en kehtais mennä minnekkään hoitolaan sheivauttaa ainakaan alapään karvoja. Siis niinkun sieltä alempaa...
no se on ihan eri asiaHöh, käythän sä gynekologillakin
No siinä on kehtaamisten miettiminen taka-alalla, kun vaan ajattelee että kuolenko nyt tähän kipuun vai vasta kohtamä en kehtais mennä minnekkään hoitolaan sheivauttaa ainakaan alapään karvoja. Siis niinkun sieltä alempaa...
Niin no, vahaaja tai sokeroija hipeltää vaan päälipuolisestino se on ihan eri asia
Siellä ois palstamammat jonossajos mää opettelisin ne sokeroinnit ja vahaukset ja sun muut?
Eiköhän tinku sun käsittelyyn sitten tuujos mää opettelisin ne sokeroinnit ja vahaukset ja sun muut?
Mulla se menee aina joteski näin:No siinä on kehtaamisten miettiminen taka-alalla, kun vaan ajattelee että kuolenko nyt tähän kipuun vai vasta kohta
Ei siel oo pakko posliiniks vetää.En miekään uskaltais käydä missään karvanpoistossa..ei tosin posliini kiinnosta ees ajatuksena. Jos ei ihan vaan itesiistittynä kelpaa niin ei voi mitn.
Hiukset on ainoot mitä käyn muilla siistityttämässä.
Mä en ikinä päästä inahdustakaan, mutta samat huudot kaikuu kyllä pään sisällä . Kyllä se sokeroija jaksaa aina ihmetelläkin, että miten oon niin hiljaa :xmas:Mulla se menee aina joteski näin:
"AI PRKL TANA TTU. VOI JMLAUTA TUSKAA TTU SENTÄÄ, KUOLEEEEEEN! ai joks on Valmis? Hyvä, kiitti. Varaisin samalla seuraavalle kerralle ajan"
Mun on pakko pärrätä etten esim potki tai nyrkkeile operaation aikanaMä en ikinä päästä inahdustakaan, mutta samat huudot kaikuu kyllä pään sisällä . Kyllä se sokeroija jaksaa aina ihmetelläkin, että miten oon niin hiljaa :xmas:
Ei muakaan posliini kokonaan mut sieltä alempaa..vaikka ei siitä nyt mitään iloa ole mut jos ois ukko niin oishan se ihan kiva tietyssä tilanteessa:saint:En miekään uskaltais käydä missään karvanpoistossa..ei tosin posliini kiinnosta ees ajatuksena. Jos ei ihan vaan itesiistittynä kelpaa niin ei voi mitn.
Hiukset on ainoot mitä käyn muilla siistityttämässä.
toi olis just hyvä että sileet häppärit ja kummulla siisti kiitorataEi muakaan posliini kokonaan mut sieltä alempaa..vaikka ei siitä nyt mitään iloa ole mut jos ois ukko niin oishan se ihan kiva tietyssä tilanteessa:saint:
Nii,itoi olis just hyvä että sileet häppärit ja kummulla siisti kiitorata
Sitähän se ruutis just ehdotti..Nii,i
Tulis halvemmaks kun olis oma henk.kohta sheivari joka vois vaikka sokeroida sieltä kun ite ei nää kunnolla ja peilin kauttakaan kauheen hyvin näe.
ei sillä ole tutukintoa siihen...muutakun omaSitähän se ruutis just ehdotti..
Sä voit kouluttaa sen :xmas:ei sillä ole tutukintoa siihen...muutakun oma
määhän sanoinkin että voisin opetella konstit ja keinotei sillä ole tutukintoa siihen...muutakun oma
Ei siinä muuta tarvi kun pyöritellä sellasta sokerimassaklimppiä siellä ja varoa potkujamäähän sanoinkin että voisin opetella konstit ja keinot
nyt en tiedä asiasta mtn