ikis
Niinpä.. Mutta mä olen se jolle auotaan turpaa.kuka meistä ei täällä flirttailis
Niinpä.. Mutta mä olen se jolle auotaan turpaa.kuka meistä ei täällä flirttailis
Mä en :saint:kuka meistä ei täällä flirttailis
Ihan varmasti olet ryypännyt..Mä menin tänään tyylikkäästi aamuvuoroon. Kurvasin kaasu pohjassa parkkiin, syöksyn ruusupusikkoon ja oksennan aamukahvit sinne. Vähän pyykkäsin tukkaa naamalta, auton ovi kiinni ja lukkoon. Lunkisti leimaamaan kortti.. Vähän ne pitää mua juoppona..
:hug:Oli tässäkin ketjussa jotakin. Joku harmaana. Mukamas kirjoitan vain tuhmia juttuja. Ja nyt kun olen suhteessa niin en voi puhua enää sellaisia.
Huvin vuoksi mä oon täällä. Vie ajatukset muualle huolista.
näkikö ne?Mä menin tänään tyylikkäästi aamuvuoroon. Kurvasin kaasu pohjassa parkkiin, syöksyn ruusupusikkoon ja oksennan aamukahvit sinne. Vähän pyykkäsin tukkaa naamalta, auton ovi kiinni ja lukkoon. Lunkisti leimaamaan kortti.. Vähän ne pitää mua juoppona..
En tiiä kun olin yksin parkissa (mitä nyt joku tyyppi kuljetti koiraansa siinä), mut rakennuksessa on iiiiiiisot kattoon asti yltävät ikkunat sisälle parkkipaikan puolella..näkikö ne?
Et niin. :xmas:onneks mää en oo lirttaillu niin eivät pääse siitä nokkimaan
Mee too. Öyrp!Burp, olen syönyt itseni palloksi. Mies teki aivan liian hyvää ruokaa.
Kaks pallomahaa sitten =) tosin tämän tuotoksena ei tule uutta veronmaksajaa.Mee too. Öyrp!
kertaakaan en ole nähnyt et oisitonneks mää en oo lirttaillu niin eivät pääse siitä nokkimaan
No en tiedä tästäkään kun sillä ei oo omaa huonetta ja isovanhemmat asuu kuitenkin vuokralla..Kaks pallomahaa sitten =) tosin tämän tuotoksena ei tule uutta veronmaksajaa.
Kyl se syrjäytyminen kulkee teil jotenkin suvussa. Tsemppihalit :hug:No en tiedä tästäkään kun sillä ei oo omaa huonetta ja isovanhemmat asuu kuitenkin vuokralla..
Nenä pystyyn vaan :hug:.Jotain sanottu mun mielestä vähän ilkeästi. Ja kun olen herkkä niin.. :snotty:
Iltaa:wave: Iltoja..
Voi ikis Vituttaa kaikki päänaukojat, pitää olla tyhjä oma elämä et jaksaa alkaa tuntemattomille vittuilemaan. Ja ehkä myös päästään vähän vajaa..
Ketjulenssu, meillä se oli jo :|kuka tän kurkun karhistelun on tartuttanut minuun:kieh:
ilmankos nokkakin on välillä tukossa ja välillä niiskututtaaKetjulenssu, meillä se oli jo :|
En suostu ottamaan kylään tänne :vampire:.Ketjulenssu, meillä se oli jo :|
Meillekkään ei tarvii tulla kun entinenkin sairaalamaksu on vielä maksamatta..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30285104:En suostu ottamaan kylään tänne :vampire:.