:hug:Vittuilua saa taas niskaan. Ei täällä näköjään pariskuntien kannata palstailla. Ja muuta vittuilua sen lisäksi.
:wave::wave:
Hyi teitä,ootte antaneet ketjun pudota näin kauas.
No miten se nyt noin? ja tsihitkin viel...Nousikin illalla kuume, raajoja jomottaa ja kylki edelleen kipee |O. Sainko sit jonkun saakelin keuhkokuumeen riesakseni vai mitä v*ttua.
Ja jäi tsihitkin kaappiin, se vasta harmittikin.
No en ehkä levännyt tarpeeksi silloin reilu pari viikkoa sitten kun olin kipeenä... Tässä sitten tulos :ashamed:No miten se nyt noin? ja tsihitkin viel...
Mitä tästä nyt opimme?? Aina pitää levätä ja tervehtyä kunnolla ennekuin rupaa häsäämään. Kyllä et ole terve ollenkaan vielä.Nyt sitten lepäät kunnolla!No en ehkä levännyt tarpeeksi silloin reilu pari viikkoa sitten kun olin kipeenä... Tässä sitten tulos :ashamed:
Nyt ei oo kyllä enää kuumetta... eikse tarkota sitä et oon terve
Okei äiti :ashamed:. On mulla tässä huominen ja ylihuominen aikaa lepäillä.Mitä tästä nyt opimme?? Aina pitää levätä ja tervehtyä kunnolla ennekuin rupaa häsäämään. Kyllä et ole terve ollenkaan vielä.Nyt sitten lepäät kunnolla!
Iltaa :wave::wave:
Hyi teitä,ootte antaneet ketjun pudota näin kauas.
Iltaa :wave:
Ei oo paljo huvittanut olla täällä.
Tee huomenna?Mun piti tehä tortillapitsoja tänää mutta teinkin kanasalaattia jota evääksi töihin huomenna. masu on kuitenkin nyt täynnä jotain pastajuttuja ja sitä perjantaista lihasuikale kastiketta. Enhän mä millään nyt kaikkea voi syödä. Piti noi tortillaäletut käyttää pois kun avattu paketti.
Jotain sanottu mun mielestä vähän ilkeästi. Ja kun olen herkkä niin.. :snotty:
Mitä on tapahtunut? :hug:
Oli tässäkin ketjussa jotakin. Joku harmaana. Mukamas kirjoitan vain tuhmia juttuja. Ja nyt kun olen suhteessa niin en voi puhua enää sellaisia.vissiin isomman puolen hyeenat on käyny vittuileen ikikselle
ne helekatin huuhkajat
Niin luulis.. Mutta joku luulee että olen täällä vain flirttailemassa. Että en pysty puhumaan mistään muusta aiheesta.Huvin vuoksi me kaikki täällä varmasti ollaan kun saa välillä miettiä ihan luvalla hötöjuttuja=)
Ruvetaanko heti
kuka meistä ei täällä flirttailisNiin luulis.. Mutta joku luulee että olen täällä vain flirttailemassa. Että en pysty puhumaan mistään muusta aiheesta.