Mulla seminaaripäivä. Mieluummin olisin etänä pieruverkkareissa kuin jakkupuvussa tukka nutturalla mutta ei voi auttaa, ammatinvalintakysymystuliki sitte etäpäivä
kuopus sairaana
tiiäks muuten mikä ero on seminaarilla ja symposiumilla?Mulla seminaaripäivä. Mieluummin olisin etänä pieruverkkareissa kuin jakkupuvussa tukka nutturalla mutta ei voi auttaa, ammatinvalintakysymys
eipä nyt ihan heti tuu mieleentiiäks muuten mikä ero on seminaarilla ja symposiumilla?
eipä nyt ihan heti tuu mieleen
sitten voisin mennä sympoosiumiin, seminaari on ainaki niin kuiva että pitää varoa tulitikkujen kanssa tai roihahtaa koko tapahtuma.sympoosiumissa ollaan vielä enempi päissään
Naapurin ruohonleikkuri klo 6:30 aamulla. Ihan herkistyin itsekkin miettimään et ihanaa, ku se on reipas heti aamusta! :heart:Lehtipuhallin :heart: huoltomies soittaa polveilevaa melodiaansa, ihan tässä herkistyy ja jään kuuntelemaan sulosointuja.
Tekeekö mieli mennä huikkaamaan naapurille hyvät huomenet?Naapurin ruohonleikkuri klo 6:30 aamulla. Ihan herkistyin itsekkin miettimään et ihanaa, ku se on reipas heti aamusta! :heart:
se on jo keksitty mutta a) tehokas äänenvaimennus painaa liikaa ja b)iso osa äänestä tulee muualta kuin itse moottoristaPisnesidea ingenjööreille riistettäväksi: keksikää pieniääninen moottori lehtipuhaltimeen.
Kävi sekunnin mielessä, mut sit se kurvasi meidänkin pihan niin aattelin olla ihan hissukseen..Tekeekö mieli mennä huikkaamaan naapurille hyvät huomenet?
Sitten pitää keksiä pieni JA äänetön laitese on jo keksitty mutta a) tehokas äänenvaimennus painaa liikaa ja b)iso osa äänestä tulee muualta kuin itse moottorista
pitääkö sen myös puhaltaa ärsysti?Sitten pitää keksiä pieni JA äänetön laite
Sillai kevyesti kuiskaten, mutta kuitenkin tehokkaasti. Voitko tehdä sellaisen laitteen, kiitos.pitääkö sen myös puhaltaa ärsysti?
menee jo liian vaikeeksi, mää osaan vain yhden asian kerrallaaSillai kevyesti kuiskaten, mutta kuitenkin tehokkaasti. Voitko tehdä sellaisen laitteen, kiitos.
Paranemisia sinne.tuliki sitte etäpäivä
kuopus sairaana
ei oo tulla nuivaa kohtelua mutta toisaalta työantaja odottaa että mää saan omat hommani hoidettua joka tapauksessa, osin etänä ja osin palkattomana ylityönäParanemisia sinne.
Kysymys ja ei tarvitse vastata, mutta mielenkiinnosta kysyn. Meillä kun lapsi sairastaa, niin yleensä puoliso jää kotiin. Oletko kokenut nuivaa kohtelua työnantajan taholta näiden poissaolojen suhteen? Oma mieheni on.
Tuotko mulle kupposen?mullapa olis kahvetta :saint: