:stick:Jaahs, nyt sit kaikki lähtee. Öitä! :wave:
Mä jään taas yövartioimaan.
:stick:Jaahs, nyt sit kaikki lähtee. Öitä! :wave:
Mä jään taas yövartioimaan.
:ashamed: :hug::stick:
Mitäs oot puuhaillu tänään?:ashamed: :hug:
Kävin töissä, tulin kotiin, söin ja nukuin päikkärit ja sit tulin tänne .Mitäs oot puuhaillu tänään?
Lapsille aamupalaa, suihku, imurointi, pöydän pyyhintä, ulkoilemaan, ruoanlaittoa, lounas, astianpesukone ja pyykinpesukone päälle, lasten kanssa puuhailua, tiskarin ja pyykkärin tyhjennys, lasten kanssa lukemista ja leikkimistä, päivällinen, perheen kanssa yhdessäoloa..Nyt katselen tv:tä, surffailen netissä ja seurailen kuopuksen seikkailuja.Kävin töissä, tulin kotiin, söin ja nukuin päikkärit ja sit tulin tänne .
Mitäs sinä?
mulla oli vähän tiivistetympi versio.Lapsille aamupalaa, suihku, imurointi, pöydän pyyhintä, ulkoilemaan, ruoanlaittoa, lounas, astianpesukone ja pyykinpesukone päälle, lasten kanssa puuhailua, tiskarin ja pyykkärin tyhjennys, lasten kanssa lukemista ja leikkimistä, päivällinen, perheen kanssa yhdessäoloa..Nyt katselen tv:tä, surffailen netissä ja seurailen kuopuksen seikkailuja.
Niin ja aina jossain välissä päivällä ehtii surffailla netissä. Lakanoiden etsintää, youtubea, palstaa yms.
Tuntuu, että koko ajan on tehnyt jotain muttei silti saanut mitään aikaiseksi.
Ei. Huoh.mulla oli vähän tiivistetympi versio.
Löytyikö lakanoita?
Täytyy siis mennä kauppaan hypisteleen :xmas:Tai no..löytyi paljonkin, mutta ei tiedä, millasta kangasta ovat..
Niinpä. Yritin välttyä siltä.Täytyy siis mennä kauppaan hypisteleen :xmas:
Joskus oon sukulaislapsia vienyt kauppaan, ja sellainen hämärä traumaattinen muistikuva on aivojen perukoilla, ettei se kyllä kivaa ollutNiinpä. Yritin välttyä siltä.
Kaupoissa kiertely kolmen pienen kanssa ei ole kaikkein hauskinta puuhaa.
Uskon.Joskus oon sukulaislapsia vienyt kauppaan, ja sellainen hämärä traumaattinen muistikuva on aivojen perukoilla, ettei se kyllä kivaa ollut
Tottakai saa . Ei varmasti oo yöllistä maalausta kielletty taloyhtiön järjestyssäännöissäkään!Saako muuten öisin "maalata"?
[video=youtube;wt_69QdZRdo]https://www.youtube.com/watch?v=wt_69QdZRdo[/video]
Mä luulen et naapurit rakastais mua, jos alkaisin taiteilijaksi.
Tunnen yhden naisen joka on taitelija. Taiteilunsa ei ole koskaan kiusannut ketään.Tottakai saa . Ei varmasti oo yöllistä maalausta kielletty taloyhtiön järjestyssäännöissäkään!
Yöllistä maalausta tai piirtämistä ei ole kielletty.No sepä kiva. Onnea valitsemallasi tiellä :xmas:
Valvo sä vaan. Mä ryyppään ihan rauhassa.No sehän on jopa sallitumpaa, kuin ryyppääminen keskellä päivää.