The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi hyvä luoja ja belsebuupi ja joulupukki ja tontut! MILLÄ ihmeellä saan ton äijänretaleen pitämään näppinsä erossa pyykkikoneesta? Olen sanonut hyvällä. Olen sanonut pahalla. Olen neuvonut miten pyykit lajitellaan koneeseen. Olen sanonut että jos on pakko niin pesee vain omia vaatteitaan eikä tuhoa muiden kledjuja. Nyt löytyi kuivausrummusta koneellinen pyykkiä, mukana mm. mun valkoinen neule ja tyttären farkut. Ei ole neule enää valkoinen eikä kuivausrummun jälkeen myöskään mun koska se mahtuu jollekin babybornille. ettämuakorpee.
 
Voi hyvä luoja ja belsebuupi ja joulupukki ja tontut! MILLÄ ihmeellä saan ton äijänretaleen pitämään näppinsä erossa pyykkikoneesta? Olen sanonut hyvällä. Olen sanonut pahalla. Olen neuvonut miten pyykit lajitellaan koneeseen. Olen sanonut että jos on pakko niin pesee vain omia vaatteitaan eikä tuhoa muiden kledjuja. Nyt löytyi kuivausrummusta koneellinen pyykkiä, mukana mm. mun valkoinen neule ja tyttären farkut. Ei ole neule enää valkoinen eikä kuivausrummun jälkeen myöskään mun koska se mahtuu jollekin babybornille. ettämuakorpee.
Mäkin pesin tässä taannoin pyykkiä ja miehen villapaita meni tunnissa isältä
Pojalle :D pitäisiköhän mun perustaa sinun ukon kanssa pesula? Omista vaatteista joihin on kyllästynyt saa äkkiä lapsille sopivaa päälle pantavaa..
 
Mäkin pesin tässä taannoin pyykkiä ja miehen villapaita meni tunnissa isältä
Pojalle :D pitäisiköhän mun perustaa sinun ukon kanssa pesula? Omista vaatteista joihin on kyllästynyt saa äkkiä lapsille sopivaa päälle pantavaa..
ja jos kyllästyy jonkun vaatteen väriin se saadaan kyllä pesussa uudistettua :D

mä oon oikeesti miettinyt saisinko tohon pesutorniin jonkun sähköiskuja antavan systeemin tai vedänkö vaan ketjut ja munalukot ympärille kun ei mene jakeluun sitten niin millään. Ei edes se, että pesee vain omat vaatteensa jos ei oo niin väliä sattuuko joku vaihtamaan väriä, venymään tai kutistumaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja päivää;30266928:
Huomenta vai? Päivä on jo korkealla ja iltapäivälle tässä ollaan jo käännytty. Iltapäivällä tässä oltiin jo sinun viestisi kirjoitusaikaankin. :)
No mulla on vähän erilainen päivärytmi kuin normaaleilla ihmisillä :ashamed:

Tosin tuon viestin kirjoitusaikaan olin ollut jo hereillä ehkä reilun tunnin :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä