Kur kur kujerrus .Ei puluset tsirpitä! Ne kujertaa |O
Kur kur kujerrus .Ei puluset tsirpitä! Ne kujertaa |O
Huomenta vai? Päivä on jo korkealla ja iltapäivälle tässä ollaan jo käännytty. Iltapäivällä tässä oltiin jo sinun viestisi kirjoitusaikaankin.Huomenta puluset :wave:
Mäkin pesin tässä taannoin pyykkiä ja miehen villapaita meni tunnissa isältäVoi hyvä luoja ja belsebuupi ja joulupukki ja tontut! MILLÄ ihmeellä saan ton äijänretaleen pitämään näppinsä erossa pyykkikoneesta? Olen sanonut hyvällä. Olen sanonut pahalla. Olen neuvonut miten pyykit lajitellaan koneeseen. Olen sanonut että jos on pakko niin pesee vain omia vaatteitaan eikä tuhoa muiden kledjuja. Nyt löytyi kuivausrummusta koneellinen pyykkiä, mukana mm. mun valkoinen neule ja tyttären farkut. Ei ole neule enää valkoinen eikä kuivausrummun jälkeen myöskään mun koska se mahtuu jollekin babybornille. ettämuakorpee.
ja jos kyllästyy jonkun vaatteen väriin se saadaan kyllä pesussa uudistettuaMäkin pesin tässä taannoin pyykkiä ja miehen villapaita meni tunnissa isältä
Pojalle pitäisiköhän mun perustaa sinun ukon kanssa pesula? Omista vaatteista joihin on kyllästynyt saa äkkiä lapsille sopivaa päälle pantavaa..
No mulla on vähän erilainen päivärytmi kuin normaaleilla ihmisillä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päivää;30266928:Huomenta vai? Päivä on jo korkealla ja iltapäivälle tässä ollaan jo käännytty. Iltapäivällä tässä oltiin jo sinun viestisi kirjoitusaikaankin.
Oli vieraita :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30267106::O
Melkein kaksi tuntia edellisestä viestistä. Ryhdistäytykää |O.
Saat mennä nukkumaan, koska olit kuitenkin heti reippaasti nostamassa ketjun elämää .Oli vieraita :snotty:
Saanko mennä nukkumaan? Mun pitää mennä yöksi töihin. Jos ois jonkun muun vahtivuoro nyt..
Mää oon töissä, sitäpaitsi viimesin viesti oli mun laittama, eli ei ollut mun velvollisuus jatkaa |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30267106::O
Anteeksi. Ruokin perheen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30267106::O
Olit etuajassa :vampire:. Ruoka on vielä täällä uunissa.Anteeksi. Ruokin perheen.
Sunnuntaina pitää levätä |OMää oon töissä, sitäpaitsi viimesin viesti oli mun laittama, eli ei ollut mun velvollisuus jatkaa |O
No sori. Piti taikoa sapuska kun kakarat "sattui" paikalle nälissäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30267125:Olit etuajassa :vampire:. Ruoka on vielä täällä uunissa.
No jos se Jumala tai Jeesus, tai kuka ikinä ton lepopäiväsäännön keksikään, tois mulle rahaa silleen ettei mun tarvis tehdä töitä sunnuntaisin, niin kyllä mä voisinkin levätä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30267128:Sunnuntaina pitää levätä |O
Selitys hyväksytty .No jos se Jumala tai Jeesus, tai kuka ikinä ton lepopäiväsäännön keksikään, tois mulle rahaa silleen ettei mun tarvis tehdä töitä sunnuntaisin, niin kyllä mä voisinkin levätä :xmas:
Minne ruutis on kadonnut?Minen viitti kun ei täällä ketään koskaan ole sillon kun minä oon. mennyt ketju ihan tylsäks kun ruutista ole.
Sai bannia perjantaina.Minne ruutis on kadonnut?
bannissaMinne ruutis on kadonnut?
Miksvarten?bannissa