Kiitos. Sen verran pitää oikaista jos et ole huomannut niin tuo mun avatar ei oikeasti ole mun kuvaKaunis
No mutta kun kuva on niin pieni.Kiitos. Sen verran pitää oikaista jos et ole huomannut niin tuo mun avatar ei oikeasti ole mun kuva
(vaikka yhennäköisyyttä on sen verran että ikiskin meni vipuun )
Juu, luin kylläKiitos. Sen verran pitää oikaista jos et ole huomannut niin tuo mun avatar ei oikeasti ole mun kuva
(vaikka yhennäköisyyttä on sen verran että ikiskin meni vipuun )
En epäile hetkeäkään etteikö MIES ole raamikas kaveri, mutta kyllä tuo miun silmään noin pienenäkin puuveistokselta näyttää .No mutta kun kuva on niin pieni.
Ja joku puhui että olet nakuna siinä.
Nakuja miehiä, missä häh? kuka, koska?No mutta kun kuva on niin pieni.
Ja joku puhui että olet nakuna siinä.
Miun silmään ei näyttänyt eikä jonkun muunkaan. nih.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30164014:En epäile hetkeäkään etteikö MIES ole raamikas kaveri, mutta kyllä tuo miun silmään noin pienenäkin puuveistokselta näyttää .
Ja saahan ne kuvat isonnettuakinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30164014:En epäile hetkeäkään etteikö MIES ole raamikas kaveri, mutta kyllä tuo miun silmään noin pienenäkin puuveistokselta näyttää .
Tsadilainen piti lupauksensa.
Oon kai pudonnut kärryltä mut mitä se sit lupas?Tsadilainen piti lupauksensa.
Tsiiiiiiisuuuuuus :O
Mie oon tuon nähnyt aikaisemminkin, mutta en muista missä .Ja saahan ne kuvat isonnettuakin
vissiin uuuuuuhhhTsadilainen piti lupauksensa.
No kyllähän miehen pitää pitää lupauksensa. Hyvä hommaTsadilainen piti lupauksensa.
Mies linkitti jonkun sivun mutta en muista minkäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30164070:Mie oon tuon nähnyt aikaisemminkin, mutta en muista missä .