Pointer Sisters - I'm So Excited. - YouTubeHuomenna saa alkaa sitte jännittämään ihan urakalla, iiks!
Pointer Sisters - I'm So Excited. - YouTubeHuomenna saa alkaa sitte jännittämään ihan urakalla, iiks!
Molemmat on tiedossa jo Siis noi sun ehdotukset.Noi oli kyllä elintärkeitä kysymyksiä. Pankkitilin saldo ja millaset välit äitiin olis kans ihan hyvä tietää.
Soitan sen eksälle hollantiin ja kysäsen äkkiäJuu tää on tärkee tieto tosin osaako sitä ite sanoa ,sitä pitäs kysyy joiltain jotka osis siihen vastata totuudenmukasesti.
No pankkitili oli vissiin aika muhkee ja oletan että välit äitiin on hyvät. Onko lapsiasiat selvitetty? Exät? onko valmis muuttamaan jos tulee sellanen tilanne? onko lehtolapsia?Molemmat on tiedossa jo Siis noi sun ehdotukset.
Plääh tommoisia.Joo, keksikää vaan kysymyksiä.
Kaverilta ei muuta apua oikein irronnut kuin "mitkä on miehiset mitat ja lempiasento"
Ei oo lapsia, mutta vissiinki se haluais. Eksistä en oo kuullut ko yhdestä, mutta eipä ne mua kiinnostakaan.No pankkitili oli vissiin aika muhkee ja oletan että välit äitiin on hyvät. Onko lapsiasiat selvitetty? Exät? onko valmis muuttamaan jos tulee sellanen tilanne? onko lehtolapsia?
Öitä :kiss:.niinpaljoko mulla kinostaaki tuo kysymyspatteriston laatiminen niin on kuitenki pakko luovuttaa ja työntyä yöpuulle
aamulla tartataan kuopuksen kanssa pohjosseen
Hyvää yötä ja tuhmia unia:kiss:niinpaljoko mulla kinostaaki tuo kysymyspatteriston laatiminen niin on kuitenki pakko luovuttaa ja työntyä yöpuulle
aamulla tartataan kuopuksen kanssa pohjosseen
Eli sie muutat itse :xmas:. Tänne .Ei oo lapsia, mutta vissiinki se haluais. Eksistä en oo kuullut ko yhdestä, mutta eipä ne mua kiinnostakaan.
Enkä mä nyt koe tarvetta alkaa kyselemään mitään muuttohommia, ootte te höpönassut kyllä ihan mahdottomia :kiss:
Mää heivaan tollasen ukon heti jos wunderit killuu autossa.Plääh tommoisia.
1. Pidätkö TexWilleristä
2. Mitä sinulla on jääkaapissasi
3. Montako kravattisolmua osaat
4. Milloin viimeksi näit BluesBrothersin
5. Lempihahmosi Asterixissa
6. Lempikirjasi Astrid Lindgreniltä
7. Koska viimeksi pesit vessasi
8. Laulatko suihkussa ja kuinka kovaa
9. Osaatko hieroa hartioita
10. Roikkuuko autosi taustapeilissä Wunderbaum
Tossa ny muutama alkuun. Kerro sit mitä tuo vastasi.
Se kävi jo nukkumaan, mutta pistän ylös. Mutta voin vastata ite pariin kysymykseenPlääh tommoisia.
1. Pidätkö TexWilleristä
Tuo on aika hyväPlääh tommoisia.
1. Pidätkö TexWilleristä
Tsadiin? Never.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30137740:Eli sie muutat itse :xmas:. Tänne .
Kyllä siun sitten pitää selvittää tsadilaisen muuttovalmius.Tsadiin? Never.
Mie kerran erehyin yhen ukon matkassa lähtemään pois lapista. Ja enää koskaan ikinä milloinkaan ei kukaan mies, tai nainenkaan, tule minun ja Rovaniemen väliin. Ni kerta.
Jos alkaa puolukkapäivät sopivasti viikonlopuks kuten pitäis, niin soitan sille matkalla ja sanon että tuo paketti tampaxeja tullessasja täytyy kysyä että kehtaako se käydä ostamassa tampooneja/siteitä(mikäli niitä käytät) koska jotkut miehet on niin omituisia ettei ne kehtaa.
Nim.kokemusta on
3. OnSe kävi jo nukkumaan, mutta pistän ylös. Mutta voin vastata ite pariin kysymykseen
3. Onko niitä enemmänkin ko yksi?
4. Anteeksi minkä?
10. Nauraisin itteni tärviölle jos sen jaguarin peilissä roikkuis wuntsikka
Kyllä se läpällä heitti yks päivä että jos alanki tykkäämään siitä kauheesti niin en voi muuttaa lappiin, mutta sanoin ettei mikään pidä minua pois lapista, ja jos nyt tässä alettaiskin tykkäilemään niin laajentakoon ite liiketoimintaansa lappiinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30137759:Kyllä siun sitten pitää selvittää tsadilaisen muuttovalmius.
Örp ja örr örr Myttynen.Örp. Tsihhiä ja sipsiä. Tämä on raskasta ku pitää kaikkia kavereita nähä ennenkö matkustelee.
Onnea pyydystykseen :wave:.Unilaatikko kutsuu.
Tarttis aamulla pyydystää juna.
Onko matka kovinkin lähellä?Örp. Tsihhiä ja sipsiä. Tämä on raskasta ku pitää kaikkia kavereita nähä ennenkö matkustelee.