Miks?se jääköön teidän vilkkaan mielikuvituksen pääteltäväksi
Miks?se jääköön teidän vilkkaan mielikuvituksen pääteltäväksi
No kato ku palstalla ei voi koskaan sanoa mitään asiaa varmaksi, kuitenki ois kohta joku tullu et "Mun mies ainaki aina laittaa vähän rajausta ja varjostusta, nih kerta!"Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30098298:Yleensä . Ehkä pyhäpyllistyksia varten saattaa koristautua.
varmistan vielä että kummalta puolen oot katellu? etuvaitakapuolelta
JooVähänkö oot sokee:stick:
Mut joku koru voi olla :snotty:No ainakaan sillä ei (yleensä) oo niin paljon silmämeikkia ku edellä esitetyssä kuvassa
vinkki, jos näytti että oli mascaraa ympärillä niin.. oot ollu väärällä puolella!se jääköön teidän vilkkaan mielikuvituksen pääteltäväksi
Täs tää menee, vois olla paremminkin mut en valita. Tyttö onneks kunnossaminä syytän näitä naisia, ne on hassuja kaikki
kuis sun tuulet? (purjeissa?) :ashamed:
vinkki, jos näytti että oli mascaraa ympärillä niin.. oot ollu väärällä puolella!
:kiss:
juuri tämän takia
vinkki, jos näytti että oli mascaraa ympärillä niin.. oot ollu väärällä puolella!
Ai tyttö on kunnossa? Hitsi kun hienoa :heart: hyvä ettei ollu huonoja uutisia :hug:Täs tää menee, vois olla paremminkin mut en valita. Tyttö onneks kunnossa
Purjeet sä voit tulla tarkistaan
Miks? sen pitäis?
hyvin sinäkin tunnut pärjäävän :kiss:
Juu, on kunnossa ja hyvin lähtenyt paraneen. Seurantaa kyl vaatii ja viimeinen röntgen vielä vuoden kuluttua. 3kk kuluttua myös.Ai tyttö on kunnossa? Hitsi kun hienoa :heart: hyvä ettei ollu huonoja uutisia :hug:
vai tarkistaan :ashamed: no nyt veti hiljaseks :ashamed:
Jatkossa sä haaskaat aikaas, jos yrität kiusata mua! En enää edes huomaa sua :xmas:. Hähä.Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098348:Miks? sen pitäis?
Se tietää sanomisen turhaks ajanhaaskaukseks
ahaJatkossa sä haaskaat aikaas, jos yrität kiusata mua! En enää edes huomaa sua :xmas:. Hähä.