Ikis ei varmaan pahastu jos alat kutsuun Maijaksiwaat! kukaan kertonu mulle ikinä toisesta vaihtoehdosta!
maija vois tulla vaikka mun naamalle Masa vois painua vi**uun "hiekka"pussiensa kans
Ikis ei varmaan pahastu jos alat kutsuun Maijaksiwaat! kukaan kertonu mulle ikinä toisesta vaihtoehdosta!
maija vois tulla vaikka mun naamalle Masa vois painua vi**uun "hiekka"pussiensa kans
waat! kukaan kertonu mulle ikinä toisesta vaihtoehdosta!
juu ja me muut ollaankin sellasia körttiukko/akka tosikkojaHeippa :heart: :kiss:
Piti tulla kurkkii tänne hää vaikuttais oleen hilpeellä tuulella
hei huomiohoro! =)no perkele ettekö te huomannut mua,huomiohoroa!?
minä syytän näitä naisia, ne on hassuja kaikkiHeippa :heart: :kiss:
Piti tulla kurkkii tänne hää vaikuttais oleen hilpeellä tuulella
HEI!hei huomiohoro! =)
HEI/COLOR]
Mää en ylipäätään halua, että mua tuijotetaan sepaluksesta. MutanttiseksiäVois olla pieni järkytys, kun avais miehen sepalusta ja sit sieltä tuijottaiskin tollanen
kyllä sieltä yksisilmäinen kostaja sua tuijottaa JA vain yksi asia mielessään..Mää en ylipäätään halua, että mua tuijotetaan sepaluksesta. Mutanttiseksiä
Hip hei hutsu!No perkele ettekö te huomannut mua,huomiohoroa!?
En mää syönyt kun ei maistunut mutta muuten oli kivaamoi, mites mennee? oliko hyvät grillisafkat?
No kyllähän se yks silmä sieltä vähän joskus tuijottaa uteliaana :ashamed:Mää en ylipäätään halua, että mua tuijotetaan sepaluksesta. Mutanttiseksiä
Hello Pörrö!Hip hei hutsu!
No ainakaan sillä ei (yleensä) oo niin paljon silmämeikkia ku edellä esitetyssä kuvassakyllä sieltä yksisilmäinen kostaja sua tuijottaa JA vain yksi asia mielessään..
Ai mitä meinaat?tolle tinksulle ei sitten kelpaa mikäään
Yleensä . Ehkä pyhäpyllistyksia varten saattaa koristautua.No ainakaan sillä ei (yleensä) oo niin paljon silmämeikkia ku edellä esitetyssä kuvassa
En :kiss:No perkele ettekö te huomannut mua,huomiohoroa!?
varmistan vielä että kummalta puolen oot katellu? etuvaitakapuoleltaNo kyllähän se yks silmä sieltä vähän joskus tuijottaa uteliaana :ashamed:
se jääköön teidän vilkkaan mielikuvituksen pääteltäväksivarmistan vielä että kummalta puolen oot katellu? etuvaitakapuolelta
Vähänkö oot sokee:stick:Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098299:En :kiss: