The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se ois rakkaat ystävät pikkuloma ny! Tää narttu ja pikkunarttu lähtee Lontooseen katsomaan Thriller-musikaalia! Siis mun isompi tyttö ja minä :) ehkä joutuu vähän shoppaamaan ja saatetaanpa pubissakin piipahtaa. Ainakin huomisehtoolla kun Englanti pelaa.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Ei ne ihmiset ostanu sitä kirjahyllyä vaikka lopulta eilen soittivat tulla kahtomaan. Kun ei ollu valkonen! Mietin sitten vaan että jos ilmotuksessa lukee vaalea, ja kuvakin oli, niin se ei tarkoita valkosta...jos se kirjahylly olis valkonen niin kai mie olisin kirjoittanu sinne niin! Miks ihmiset ei osaa lukea?
 
ikiuni
Ei ne ihmiset ostanu sitä kirjahyllyä vaikka lopulta eilen soittivat tulla kahtomaan. Kun ei ollu valkonen! Mietin sitten vaan että jos ilmotuksessa lukee vaalea, ja kuvakin oli, niin se ei tarkoita valkosta...jos se kirjahylly olis valkonen niin kai mie olisin kirjoittanu sinne niin! Miks ihmiset ei osaa lukea?
Johan nyt. Tulivat katsomaan vaikka etsivät valkoista hyllyä.
 
mää nukahin! ja olo nyt ihan nuutis. näin untakin...ketjusta...tosin ette te ollut siellä vaan jotain ihme tyyppejä,en muista nimiä mut leijona ja apina ainakin oli avattarina...ilmeisesti kun katsoin sitä kakkuohjelmaa niin siitä jäi noi alitajuntaan:D
 
Näläkä.. Alan tekemään hamppareita, laiskotti niin ostin valmiit sämpylät :ashamed:

Täälä paistaa muuten aurinko :)
mua himoittais ite tehdyt hamppikset kans:p en ole kyllä sitten eron jälkeen tehnytkään sellaisia. silloinkaan en tainnut tehdä sämpylöitä itse mut ne oli kyllä ite tehtyjä....ex "anoppi" oli muistaakseni tehnyt tai sitten exän mummi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä