Sanotaanko vaikka että tää brassipoika on vahvoilla seuraavassa Oscar-gaalassaNo oliko se suuri sandaali niinkuin uutisissa sanottiin siitä rankusta
Oijoi, kiva paikka. Keskustassa oli kiva shoppailla.Se ois rakkaat ystävät pikkuloma ny! Tää narttu ja pikkunarttu lähtee Lontooseen katsomaan Thriller-musikaalia! Siis mun isompi tyttö ja minä ehkä joutuu vähän shoppaamaan ja saatetaanpa pubissakin piipahtaa. Ainakin huomisehtoolla kun Englanti pelaa.
En oo tainnu koskaan syödä sitä.tykkääkö kukaan palavimuikuista?
ruutilassa alakaa aivan justiinsa muikun savustus
Johan nyt. Tulivat katsomaan vaikka etsivät valkoista hyllyä.Ei ne ihmiset ostanu sitä kirjahyllyä vaikka lopulta eilen soittivat tulla kahtomaan. Kun ei ollu valkonen! Mietin sitten vaan että jos ilmotuksessa lukee vaalea, ja kuvakin oli, niin se ei tarkoita valkosta...jos se kirjahylly olis valkonen niin kai mie olisin kirjoittanu sinne niin! Miks ihmiset ei osaa lukea?
jaahans, ihkulla on akat käyny piimäkaupoilla
Tykkää! Bitchilässäki tuupataan säännöllisesti muikkuu luukkuun!tykkääkö kukaan palavimuikuista?
Tykkään! Pistäs tännekkin maistiaisettykkääkö kukaan palavimuikuista?
:Oanna tinksu bj siitä kasaamisesta
eihän sekään iso homma ole
Parhaat hampparit tulee reissarista.Näläkä.. Alan tekemään hamppareita, laiskotti niin ostin valmiit sämpylät :ashamed:
Täälä paistaa muuten aurinko
mua himoittais ite tehdyt hamppikset kans en ole kyllä sitten eron jälkeen tehnytkään sellaisia. silloinkaan en tainnut tehdä sämpylöitä itse mut ne oli kyllä ite tehtyjä....ex "anoppi" oli muistaakseni tehnyt tai sitten exän mummi.Näläkä.. Alan tekemään hamppareita, laiskotti niin ostin valmiit sämpylät :ashamed:
Täälä paistaa muuten aurinko
Aikaisemman viimeisen käyttöpäivän mukaan on oikea menettely.teenkös mää sitten joko tänää tai huomenna niin maggarakeiton vai jauhelihakeiton?