The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämä on sen ensimmäinen vapaapäivä sitte jouluaaton. Saattaa hyvinkin viettää ainoan vapaa päivänsä jossain muualla kuin meidän kanssa. Mä oon ihan tottunut olemaan aina yksin. Nyt ollu 6h jossain ei sanonu ees heippa ku lähti :D mut en mä välitä tosiaan enää.
nyt selkis, sä tulit tietämättäs myyneeksi iltavapaan kauppareissun ja ruuan hinnasta
 
Aries 78
Tämä on sen ensimmäinen vapaapäivä sitte jouluaaton. Saattaa hyvinkin viettää ainoan vapaa päivänsä jossain muualla kuin meidän kanssa. Mä oon ihan tottunut olemaan aina yksin. Nyt ollu 6h jossain ei sanonu ees heippa ku lähti :D mut en mä välitä tosiaan enää.
Ei hemmetti :O Mie luulin että olin sika kun halusin joskus viikonloppuna käydä kavereiden kanssa viihtellä kun muutoin olin 24/7 lasten kanssa kotona viikot.. Siittäkin sain vittuilut kun en koskaan halua perheen kanssa viettää aikaa ja eräs joutuu olemaan lasten kanssa kotona yhden illan kun raskas työviikko takana rukalla...
 
kahvikirahvi
mut jos lepyttelee jo edeltä niin eiks sillon niinkuin tyri tieten tahtoen
Riippuen tavasta lahjoa etukäteen, voi lähteä jonnekkin mistä työttöystävä/vaimo ei välttämättä riemastuis. Ja jos sinne lähtis ilman että asiasta ollaan päästy lahjomisymmärrykseen, saattais tulla tupenrapinat eikä lahjominen auttaiskaan.

Toki jos neuvottelematta lahjoo ja esittää kivaa, ja sitten tekee jotain typerää, onkin sitten oma lukunsa. Sitten on kiukkunen muija ja "hukkaan" menneet lahjat. t.lepyttelylahja pölyyntynyt vuoden sellofaanissa avaamattomana

http://2.bp.blogspot.com/-Ku8-Cdstxio/TzJ5ZGsGctI/AAAAAAAAC94/ZoLC0ZTsCUA/s1600/lastuk.JPG
 
Sangria
Ei hemmetti :O Mie luulin että olin sika kun halusin joskus viikonloppuna käydä kavereiden kanssa viihtellä kun muutoin olin 24/7 lasten kanssa kotona viikot.. Siittäkin sain vittuilut kun en koskaan halua perheen kanssa viettää aikaa ja eräs joutuu olemaan lasten kanssa kotona yhden illan kun raskas työviikko takana rukalla...
huh, mitä sinäkin sait kestää..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä