Öitä :kiss:Jos painuis sänkyyn niin jaksaa taas huomenna. öit :kiss:
Öitä :kiss:Jos painuis sänkyyn niin jaksaa taas huomenna. öit :kiss:
:O :hug:Nyt mul selkis miehen innostus viedä mua syömään, se on ollu jo monta tuntia ties missä eikä näy eikä kuulu sama se mulle, olkoot mis on
Hyvitteli tekoaan etukäteen no ei varmasti noin ajatellu, se nyt vaan on tuollainen katoaja.mikä yhteys on ruualla ja katoamistempulla
ei jummarra
Älä unohda sitä kauppareissua mitä sangria taisi kanssa ihmetellä.mikä yhteys on ruualla ja katoamistempulla
ei jummarra
no höhHyvitteli tekoaan etukäteen no ei varmasti noin ajatellu, se nyt vaan on tuollainen katoaja.
Mää oon joskus joutunut laittamaan miehenpuolikkaan hyvittelemään etukäteen. Jälkilepyttelyt harvemmin auttaa kun siinä vaiheessa nousee jo savu korvista...hassua, mä hyvittelen aina jälkikäteen kun olen tyrinyt
Tämä on sen ensimmäinen vapaapäivä sitte jouluaaton. Saattaa hyvinkin viettää ainoan vapaa päivänsä jossain muualla kuin meidän kanssa. Mä oon ihan tottunut olemaan aina yksin. Nyt ollu 6h jossain ei sanonu ees heippa ku lähti mut en mä välitä tosiaan enää.no höh
mut jos lepyttelee jo edeltä niin eiks sillon niinkuin tyri tieten tahtoenMää oon joskus joutunut laittamaan miehenpuolikkaan hyvittelemään etukäteen. Jälkilepyttelyt harvemmin auttaa kun siinä vaiheessa nousee jo savu korvista...
nyt selkis, sä tulit tietämättäs myyneeksi iltavapaan kauppareissun ja ruuan hinnastaTämä on sen ensimmäinen vapaapäivä sitte jouluaaton. Saattaa hyvinkin viettää ainoan vapaa päivänsä jossain muualla kuin meidän kanssa. Mä oon ihan tottunut olemaan aina yksin. Nyt ollu 6h jossain ei sanonu ees heippa ku lähti mut en mä välitä tosiaan enää.
Ei hemmetti :O Mie luulin että olin sika kun halusin joskus viikonloppuna käydä kavereiden kanssa viihtellä kun muutoin olin 24/7 lasten kanssa kotona viikot.. Siittäkin sain vittuilut kun en koskaan halua perheen kanssa viettää aikaa ja eräs joutuu olemaan lasten kanssa kotona yhden illan kun raskas työviikko takana rukalla...Tämä on sen ensimmäinen vapaapäivä sitte jouluaaton. Saattaa hyvinkin viettää ainoan vapaa päivänsä jossain muualla kuin meidän kanssa. Mä oon ihan tottunut olemaan aina yksin. Nyt ollu 6h jossain ei sanonu ees heippa ku lähti mut en mä välitä tosiaan enää.
Miekin aina lähdin Ivaloon watercrossiin yksinäni viikonlopuksi, torstaina ajoin Volvon Hotellin pihalle ja sen maanantaina sieltä hain kun lähin kotiamä tunnustan että oon kaikista pahoin sika, mulle ei nimittäin riitä iltalomat
tartten muutaman kokonaisen viikonlopun moporetkiin ja hirvenpyyntiin
Riippuen tavasta lahjoa etukäteen, voi lähteä jonnekkin mistä työttöystävä/vaimo ei välttämättä riemastuis. Ja jos sinne lähtis ilman että asiasta ollaan päästy lahjomisymmärrykseen, saattais tulla tupenrapinat eikä lahjominen auttaiskaan.mut jos lepyttelee jo edeltä niin eiks sillon niinkuin tyri tieten tahtoen
:hug:Tämä on sen ensimmäinen vapaapäivä sitte jouluaaton. Saattaa hyvinkin viettää ainoan vapaa päivänsä jossain muualla kuin meidän kanssa. Mä oon ihan tottunut olemaan aina yksin. Nyt ollu 6h jossain ei sanonu ees heippa ku lähti mut en mä välitä tosiaan enää.
huh, mitä sinäkin sait kestää..Ei hemmetti :O Mie luulin että olin sika kun halusin joskus viikonloppuna käydä kavereiden kanssa viihtellä kun muutoin olin 24/7 lasten kanssa kotona viikot.. Siittäkin sain vittuilut kun en koskaan halua perheen kanssa viettää aikaa ja eräs joutuu olemaan lasten kanssa kotona yhden illan kun raskas työviikko takana rukalla...
Tietysti voi olla että toiselle riittää vähempi aika kuin toiselle.Kyllähän sitä omaa aikaa tarvitsisi molemmat eikä vain toinen.
:O Kauheeta. Mä en tiedä miten mä toivun tästä. Parhaat lepyttelylahjat kehiin :attn: Laskuvarjohyppykurssi riittänee, sillä olenhan vaatimaton.mä tunnustan että oon kaikista pahoin sika, mulle ei nimittäin riitä iltalomat
tartten muutaman kokonaisen viikonlopun moporetkiin ja hirvenpyyntiin
:wave: mä oon jo pedissä mutta hiplaan vielä hetken kännyäOnko kukaan nukkumaan kompimassa? Kaipaisin vierihoitoa... :saint:
Ei ihan vielä, mutta kipitä tänne niin voin suunnitella sänkyyn kömpimistä ja saat vierihoitoaOnko kukaan nukkumaan kompimassa? Kaipaisin vierihoitoa... :saint:
Oliko yhtään saunatsihiä?Huh oli hyvät löylyt(se mitä sähkökiukaasta vain saa) Sauan jälkeen pesulle ja lopuksi niin kylmää vettä kuin vain hanasta tuli, että nauttii