The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mythago, Juu oon tehny itse. On tullut tosi herkullista :)
Kunhan malttaa kypsentää miedolla lämmöllä pitkään ja valella välillä lihaa nesteellä.
 
Mie en tykkää yhtään sanoa nyhtöpossu, revitty sika on parempi nimitys, vaikka ehkä brutaalimpi.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29946689:
Meille oli tehneet kerran pesän verholaudan taakse :vampire:.
Yhellä työpaikalla oli sisällä olevan roskishuoneen ikkunaverhoon pesiytymässä semmoinen saatanallinen jättiläisamppari. Nitistin sen vesiastiaan vaikka pelotti. Olen nössö myös ampiaisten suhteen :D
 
kahvikirahvi
Meidän vanhan kämpän varaston kattoon teki ampparipesän. Pudotettiin se talvella kun tiedettiin ettei ne käy kimppuun, se oli pään kokonen mollukka siellä :x
 
Osta iso kimpale possua, piknikpaisti tai muu samantapainen paisti sopii hyvin. Rasvaa saa olla jonkinverran. Mausta ja marinoi itse, jos haluat, valmiiksi marinoitu käy myös.

Paista pannulla lihansyyt kiinni kaikkialta, laita pataan, lisää hieman vettä. Kypsennä miedolla lämmöllä 3-5 tuntia riippuen miten iso liha on kyseessä. Valele välillä lihaa nestellä, voi myös välillä kääntää lihaa. Tarkista välillä kypsyys, kun liha irtoaa helposti haarukalla toisistaan, ni liha on valmista. Revi liha. Tarkista ettei liemi lopu kesken kypsennyksen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Mä en voi pitää päivisin ovee tai ikkunoita auki kun heti sisään tunkee amppareita kai niillä on pesä jossain mut en tiedä missä.Iltasin voi pitää ovee auki. ja mä kiljun ja pelkään niitä ja suihkin hiuslakkaa niihin et ne jähmettyis et saan kiinni ne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä