ei hajuakaan, näytänkö mää siltä että liikkusin kasvatustieteelliisissä piireissä?Onkstää samaa sakkia ku joulupukki ja rehellinen poliitikko
ei hajuakaan, näytänkö mää siltä että liikkusin kasvatustieteelliisissä piireissä?Onkstää samaa sakkia ku joulupukki ja rehellinen poliitikko
En kerro she on shalaishuus :xmas:heikinharju, niuvanniemi ja pelso?
:O Eikös se sula siinä touhutessa??Mehujääkin menee paremman puutteessa..
Meinasin samaa vitsiä mutten kehannu laittaa :snotty::O Eikös se sula siinä touhutessa??
No sulaa, ei ehdi kuin pari lipasua ottamaan niin jo valuu pitkin rinnuksia :snotty::O Eikös se sula siinä touhutessa??
Kannattaa siis ottaa paita ensin pois ettei sotkeennu :snotty:No sulaa, ei ehdi kuin pari lipasua ottamaan niin jo valuu pitkin rinnuksia :snotty:
Juu..taijan ottaa housutkin ennen ku sotken nekinKannattaa siis ottaa paita ensin pois ettei sotkeennu :snotty:
Viisasta ennakointia :attn:Juu..taijan ottaa housutkin ennen ku sotken nekin
*ota mehujää*pitäskö noitten juttujen nyt helpottaa mun oloa?!
mahtava idisJuu..taijan ottaa pikkuhousutkin ennen ku sotken nekin
Mie taijan poistua nukuksimaan, pois höpöttelemästä :hug:pitäskö noitten juttujen nyt helpottaa mun oloa?!
*ota mehujää*
:saint:
joo, nyt on hyvä pujahtaa nukkuu.mahtava idis
Kunhan muistat ottaa vaatteet pois sotkeentumastapelkään työntäväni sen jonnekin...
Pic or it didn't happen.Juu..taijan ottaa housutkin ennen ku sotken nekin
Jaahas..Mie taijan poistua nu.. ..kuksimaan :hug:
Ai kuva niistä riisutuista vaatteistaPic or it didn't happen.
Ootas kerään ne samaan läjään ja otan sen kuvanAi kuva niistä riisutuista vaatteista
Varo vaan, muumien mörkökin on aina pahalla tuulella kun pillu on jäätynyt.pelkään työntäväni sen jonnekin...
Ei kai se oo kiva jos siel on jotain niin hirmuisen kylmää, en ihmettele mörön fiiliksiä : /Varo vaan, muumien mörkökin on aina pahalla tuulella kun pillu on jäätynyt.
mä en ole vielä tunkenut sinne mitään ja olen jo ollut kiukkunen muutaman päivän ja sivulliset saaneet kärsiä. saatikka et tunkisen mehujään sinne...Varo vaan, muumien mörkökin on aina pahalla tuulella kun pillu on jäätynyt.
siksi lapitytöillä on hukkaviiva poikittain ettei lumi pölise vittuun kun päästää hameeessa linksillä menemäänVaro vaan, muumien mörkökin on aina pahalla tuulella kun pillu on jäätynyt.