Jos tää pysys edes hengissä ja hereillä siihen asti, että noi apinat, siis tarkoitan ipanat nukahtais, ei näytä ihan hetkees olevan ohjelmassa.dr krut kyllä suosittelee samaa lääkettä aateeämmällekki
Auttaa kaikkeen paitsi sukupuolitauteihin.auttaapa hyvinkin
jaahas..varmaan jos möllille vihjaisin niin nopsaan löytyis auttajase on kyllä melko varma konsti päätautiin
Mikä mättää?Siis jumavittusaatananprkele!!! |O |O :headwall: :headwall: |O |O
Noh?? :O :hug:Siis jumavittusaatananprkele!!! |O |O :headwall: :headwall: |O |O
Mikäs velhotarta riipii :hug: Oliko sammakonreidet hapantunu? :kieh:Siis jumavittusaatananprkele!!! |O |O :headwall: :headwall: |O |O
Siksikö sitä nykyään sanotaantohtorisetä voi kyllä kirjottaa resähtin karmivallekkin kun vihkokin on sopivasti esillä
Kaikki millä saa verenpaineen alas ja hupun himmeeks käy, tai toisinkin päin kelpaa.tohtorisetä voi kyllä kirjottaa resähtin karmivallekkin kun vihkokin on sopivasti esillä
Kaikki millä saa verenpaineen alas ja hupun himmeeks käy, tai toisinkin päin kelpaa.
Mää tein tuo jo. Yllätyksekseni olin testien mukaan parempi tyttö- kuin poikaystävä :xmas:
Mä koitan tulla, vaikka vähän pää kainalossa sinne, niin sä voit sitte hoivata mua Hyvää yötä :kiss:Meikäpoika on ihan väsymyksestä kuolemassa ja puolikas vielä tossa höpöttelee minkä ehtii. Argh. Huono olokin kun ahmin ihan liikaa ruokaakin.
Hyvät yöt, toivottavasti puolikas nukahtaa edes sitte kun äiti on eka sammunu viereen..
Ps atm parane pian niin nähdään sunnuntaina :kiss: