Nopea napakka rapsutus välittää viestin hyvinPikajunalla voisin rapsuttaa 200km/h.
Nopea napakka rapsutus välittää viestin hyvinPikajunalla voisin rapsuttaa 200km/h.
Tämähän se taisi olla ongelmana.no kylläpäs sitä ollaan taas ukoille äkeissään
vaikka mitään ei olla tehty
Tämähän se taisi olla ongelmana.
No, mieliksesi kävin juuri parvekkeella tarkastamassa tilanteen, mutta pääsiäisnoidista ja -pupuista oli hirmuisen huono tarjonta. Itse asiassa ainoat mitkä näköpiirissä liikkuivat olivat tuulessa heiluvat puiden oksat ja kadulla muuttopalvelu Niemen punainen kuorma- auto. Että ei tänne kovin suurta tunkua ole.
Ne pahuudet on taas semmosia juttuja mitkä ei palstalle kuulu, jotain yksityisyyttä apinoillakin. Eikä mun mielestä nyt oo kauheen reilua alkaa sitä netissä julkisesti haukkumaan, vaikka mieli tekiskin välillä.no kylläpäs sitä ollaan taas ukoille äkeissään
vaikka mitään pahuutta ei olla tehty
Ne pahuudet on taas semmosia juttuja mitkä ei palstalle kuulu, jotain yksityisyyttä apinoillakin. Eikä mun mielestä nyt oo kauheen reilua alkaa sitä netissä julkisesti haukkumaan, vaikka mieli tekiskin välillä.
Pijetäänpä mielessä siisMyttynen:attn:
on hyvää tsih!
Täällähän me ollaan palstalla! Turhaan sinne parvekkeelle menet käppäilemään...kävin juuri parvekkeella tarkastamassa tilanteen, mutta pääsiäisnoidista ja -pupuista oli hirmuisen huono tarjonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29794463:Alkuiltaa ja TSIH!
Tänään olis sitten mun vuoro juhlistaa minilomaa. Mikäs sen parempaa, olla yksin kotona istahtaa koneelle ja avata sidukka.
Enköhän mä sitten myöhemmin illasta kuori näitä vaatteitakin pois, olis kaiketi tarkoitus mennä illemmasta saunomaan ihan rauhassajos oikein pinnistän niin keksisin parempaakin
mutta jos housut pitää olla jalassa niin ehkä sitten oot oikeassa
Owiee. *hieroo ohimoita*Voi päänsärky.: /
:hug:Voi päänsärky.: /
Osanottoni.Voi päänsärky.: /
Mitä kamalaa :O :hug: :hug:Ei ollut kaukana ettei meistä tullut iltasanomien otsikoksi perhetradegia.. Tapahtuneesta on nyt muutama tunti ja pulssi alkaa normalisoitua ja kädet lakata tärisemästä.. :'(
Mitä ihmettä:OEi ollut kaukana ettei meistä tullut iltasanomien otsikoksi perhetradegia.. Tapahtuneesta on nyt muutama tunti ja pulssi alkaa normalisoitua ja kädet lakata tärisemästä.. :'(