"vieras."
Profiilikin on pois kuten ihanavalonkin.Näköjään: /
ja tulipa mieleeni että ihan tylsää kun Ariesta ei täällä enää ole:|
Profiilikin on pois kuten ihanavalonkin.Näköjään: /
ja tulipa mieleeni että ihan tylsää kun Ariesta ei täällä enää ole:|
*hakee pesusienen valmiiksi*Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29568002:Ei muuta tuu vaan.
Pippeli paljaana tässä jo tosin oon ja kohta menen
*kipittää pesusienen kanssa perässä*Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29568049:Nyt menoks. Löyty yks saunajuomakin saunaan mukaan
jepOnko ihkukin menny
Muista pestä kunnolla killuttimienkin välistä ja huuhdella hyvin*kipittää pesusienen kanssa perässä*
ainahan minä:xmas:Muista pestä kunnolla killuttimienkin välistä ja huuhdella hyvin
Eikä jäädä räpläilemään yhtään ylimääräsiäainahan minä:xmas:
Kunnolla kuivataan ettei mikään paikka haudu ja..... JA NYT POIS SUUSTA SE!! Pesulla ei leikitä!!!Eikä jäädä räpläilemään yhtään ylimääräsiä
Varmaa on nyt kivaa,kun oot niin paljon toista kiusannut,että joutuu jo itsaria miettimään..Namuselle tiedoks että se meni rumaksi se ketju. Säpäle ja mies jankkaa enää kaksistaan siellä ketjussa. HG järkytty kun se tajus että tota ketjua on jaettu facessa ja säikähti jos sen mies saa tietää tosta ja uhkas vielä että tekee itsarin jos sen mies jättää sen. En uskalla enää kattoa sinne, mut ilmeisesti se pyytää sille poistoa kun pääsee kotiinsa.
Hyh, creepyä.
Tinkun kans oli kiva saunoa.Kunnolla kuivataan ettei mikään paikka haudu ja..... JA NYT POIS SUUSTA SE!! Pesulla ei leikitä!!!
nih :snotty:Tylsää.
Miksi?Tylsää.
Kielinaisia siis palsta täynnä :saint:
kyllä :xmas:Kielinaisia siis palsta täynnä :saint: