Näyttää hyvältä ja varmasti maistuukin!
Näyttää hyvältä ja varmasti maistuukin!
sunhan piti päivystää ja kerto sitten muille päivän tähän asti tapahtuneet:vampire:
Mun nyyttäri antini onTein jättisäkin teille poppareita, olkaa hyvät ja ottakaa.
[url=http://www.freesmileys.org/smileys.php][/URL]
Pidetään nyyttärit ja jännitetään, miten tuossa ketjussa käy.
*kahmasee poppareita ison kasan*Hiljaiset on bileet ja mun aika loppuu kohta. Otetaas Tinku tarjottavia sit kaksin käsin.
Kahvi "The Agent" Kirahvi on varmaan kentällä tekemässä muistiinpanoja. Rousk, turkinpippurit on hyviä.
Millä kentällä, missä pitää olla??Kahvi "The Agent" Kirahvi on varmaan kentällä tekemässä muistiinpanoja. Rousk, turkinpippurit on hyviä.
Pst, sä oot meidän salainen agentti ja käyt lukemassa mormooniketjua ja teet siitä tiivisteen meille ettei meidän tarvi käyttää aikaa sen lukemiseen.Millä kentällä, missä pitää olla??
Mulla on taas hissi kiivenny niin kauan että oon vielä kotona :|
Näköjään: /Onko tääki ketju kuollu kasaan taas.
Joo, joillakin on parempaa tekemistä..Onko tääki ketju kuollu kasaan taas.
No ei voi olla:OJoo, joillakin on parempaa tekemistä..
Ja jotkut tekee kaikkea muuta kun ei täällä tapahdu mitään :|Joo, joillakin on parempaa tekemistä..
Just näinJa jotkut tekee kaikkea muuta kun ei täällä tapahdu mitään :|
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29567965:Just näin
Tänään kiiruspäivä ollut
Saunotin tänään jo niiin monta et mää passaan tän..Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29567969:Panin saunanpäälle. Selänpesijäks vois joku kelvata
maybe me?Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29567969:Panin saunanpäälle. Selänpesijäks vois joku kelvata
Huomenna pelipäivä. Sulkapalloo luvassa.:wave:
mitäs kiiruita sulla nyt on ollut? pelipäivä?
Ei muuta tuu vaan.maybe me?
Saunotin tänään jo niiin monta et mää passaan tän..