kahvikirahvi
Jep. Muistaakseni lispukka laitto niitä yyveitä nähtävillekin, ei ollu nättiä.ohoh, viirasko sillä niin pahoin
Jep. Muistaakseni lispukka laitto niitä yyveitä nähtävillekin, ei ollu nättiä.ohoh, viirasko sillä niin pahoin
miksihän se just lipsuttimen otti hampaisiinsa, sehän on aina niin positiivinen eikä hauku ketäänJep. Muistaakseni lispukka laitto niitä yyveitä nähtävillekin, ei ollu nättiä.
nukkumaan vai "nukkumaan"Hei muuten, joko kohta saa mennä herättään mp.tä ku mentiin jo kymmenen maissa nukkumaan
Muistaakseni Lispetti jotaki vitsaili, mut se jätkä oli niin totinen torvensoittaja ettei kestäny ollenkaan.miksihän se just lipsuttimen otti hampaisiinsa, sehän on aina niin positiivinen eikä hauku ketään
Juu juu, kattilankannet vaan paukkumaan :attn:Hei muuten, joko kohta saa mennä herättään mp.tä ku mentiin jo kymmenen maissa nukkumaan
Saa mennä.Hei muuten, joko kohta saa mennä herättään mp.tä ku mentiin jo kymmenen maissa nukkumaan
huomenta :flower:Huomenia.:heart:
Ajatelkaa, enää muutama päivä hiihtolomaan!!!
Pah, en saanut lomaa ens viikolle. Ja yks lapseton sai. Mun loma on sen jälkeen. Mitä se auttaa kun poika käy täällä oman loman aikana. :vampire:Huomenia.:heart:
Ajatelkaa, enää muutama päivä hiihtolomaan!!!
Piti mennä "nukkumaan" mut mä nukahdin oikeestinukkumaan vai "nukkumaan"
no eihän siinä ole mitään jiitä että lapseton pitää talvilomansa lasten lomaviikollaPah, en saanut lomaa ens viikolle. Ja yks lapseton sai. Mun loma on sen jälkeen. Mitä se auttaa kun poika käy täällä oman loman aikana. :vampire:
Ei niin. Poika kun ei asu mun kanssa. :|no eihän siinä ole mitään jiitä että lapseton pitää talvilomansa lasten lomaviikolla
ei jummarra
Aw No nyt paremmalla menestyksellä. Kimppuun vaan! :vampire:Piti mennä "nukkumaan" mut mä nukahdin oikeesti
Nyt ajattelin laittaa ipanalle muumit pyörimään ja laittaa sille aamupalaks jäätelöä joskos sitten menisin "herättämään"
Niin niillä kattilankansilla vaiAw No nyt paremmalla menestyksellä. Kimppuun vaan! :vampire:
Ei kun pompit miehen päälle.Niin niillä kattilankansilla vai
Tällä kertaa sätkitään ihan omilla hoodeilla, mutta olen järjestäny vähän ohjelmaa.huomenta :flower:
meinaatteko lähteä reissun päälle?
Voihan sillä olla joku hyvä syy saada lomansa sille viikolle. Vaikka onki surkee juttu Lienille : /no eihän siinä ole mitään jiitä että lapseton pitää talvilomansa lasten lomaviikolla
ei jummarra
Yksin asuvalla? On hällä lapsia mutta ovat aikusia.Voihan sillä olla joku hyvä syy saada lomansa sille viikolle. Vaikka onki surkee juttu Lienille : /
Ne voi nyt jättää pois. Tai mistä mää tiijän mikä teidän makkaria kuumentaaNiin niillä kattilankansilla vai
Joku syy mikä ei millään tavalla riipu siitä, onko lasten lomaviikko vai ei. Vaan hänen omista asioistaan.Yksin asuvalla? On hällä lapsia mutta ovat aikusia.