Loistoidea . Otsikoksi hauskimmat jäynät ja metkut .Epäilen vahvasti että tuo perunoiden koko oli jonkinsorttinen vastametku.
Pitäis varmaan laittaa metkuketju tuonne isolle puolelle ja katsoa olisko uusia tarjolla.
Loistoidea . Otsikoksi hauskimmat jäynät ja metkut .Epäilen vahvasti että tuo perunoiden koko oli jonkinsorttinen vastametku.
Pitäis varmaan laittaa metkuketju tuonne isolle puolelle ja katsoa olisko uusia tarjolla.
Öitä :kiss:. Mie sujahdan kanssa peiton alle.Minunkin pitäis jo sujahtaa peiton alle.
Hattaran kuvia kaikille.:kiss:
Mä en muista mun unia.Aamuja. Ei huvita nukkua enää ku olen nähny painajaisia koko yön.
hyhMä näin unta et olin pienellä saarella retkellä jossa oli verenhimoinen karhu joka tappoi mun kaverit. En kyllä muista mistä se karhu sinne ilmestyi.
Palstaajia ylipäätään. Minähän en trollaa. :saint:tarkoitatko nyt tällä itseäsi vai ketjulaisia?
Ei kai.Onko toi lastenohjelman kaapo syöpäpotilas vai miksei sillä ole tukkaa ollenkaan. Vaikka koko muulla perheellä on hirveä rehuletti.
sen tarhassa on ollut täitä ja äiti on ajanu poijjalta varuiksi tukan veksOnko toi lastenohjelman kaapo syöpäpotilas vai miksei sillä ole tukkaa ollenkaan. Vaikka koko muulla perheellä on hirveä rehuletti.
kun on ollu tuntikausia vatupassissa niin kaikki räät ja muut limat kerääntyy pollaanMiten aamulla on aina kurja ja tukkonen olo kipeenä. Mä luulin jo illalla että olis paranemaan päin.
Kuuluu tautiin :hug:Miten aamulla on aina kurja ja tukkonen olo kipeenä. Mä luulin jo illalla että olis paranemaan päin.
En muista. Olenkohan ollut silloin paikalla.Muistatteko muuten sen vartalokuvaketjun jonka ap olikin joku rähjäsen näkönen ukko mikä pimahti sen jälkeen kun oli pistäny nakukuvansa ketjuun?
Luokkatoveri näytti joku päivä sitten kuvaa isästään ja se oli pelottavan samannäköinen. Samaten kun täällä palstalla näkyy noita facetykkäilijöitä, niin siellä oli kans.. Tuli vähän huonot vibat semmoseista.
Oliko se se joka sitten lähetteli uhkailuyksäreitä? Ei mulle tosin, mää vain luin sitä ketjua. Mutta joillekin siinä.Muistatteko muuten sen vartalokuvaketjun jonka ap olikin joku rähjäsen näkönen ukko mikä pimahti sen jälkeen kun oli pistäny nakukuvansa ketjuun?
Luokkatoveri näytti joku päivä sitten kuvaa isästään ja se oli pelottavan samannäköinen. Samaten kun täällä palstalla näkyy noita facetykkäilijöitä, niin siellä oli kans.. Tuli vähän huonot vibat semmoseista.
hämärä mieleikuva on tapahtuneesta, äijä ei tainnut saada sellaista palautetta kuin olis halunnutMuistatteko muuten sen vartalokuvaketjun jonka ap olikin joku rähjäsen näkönen ukko mikä pimahti sen jälkeen kun oli pistäny nakukuvansa ketjuun?
Joo, lispetille tais lähetellä tappouhkauksia tai jotain semmosia..Oliko se se joka sitten lähetteli uhkailuyksäreitä? Ei mulle tosin, mää vain luin sitä ketjua. Mutta joillekin siinä.
ohoh, viirasko sillä niin pahoinJoo, lispetille tais lähetellä tappouhkauksia tai jotain semmosia..