En. Pitäs kai, mutkunmutkun...Samoin, hyvää synttäriä ÄlGeelle!!:kiss:
Ookkonää honey (tb) käynynnä legurissa?
En. Pitäs kai, mutkunmutkun...Samoin, hyvää synttäriä ÄlGeelle!!:kiss:
Ookkonää honey (tb) käynynnä legurissa?
Ei mun takia tarvi Mä oon vaan vähä väsy:ashamed:
Pipi ja väsy, voi toista *silittelee toisen kaulaa ja tsiigailee samalla tissiväliin*Ei mun takia tarvi Mä oon vaan vähä väsy
Toinen hyvä on "Mitä ihmettä mää teen tämmöisessä paikassa?".Joo, minusta tuo on hyvä iskulause.
Itsehän käytän "käynks mä usein täällä?"
Vieraissa ketjuissa..Noh, missäs te ootte???
Miks tunnen oloni huonoksi kun ees ajattelen että itelleni jotain ostaisin? Etenkin uutena.
Se kun on tottunut että jos ei kirpparilta/käytettynä löydy jotain niin ei sitä tarvii. Iso kynnys ottaa vaikka tili nettikauppaan (vaikka H&M:llä on, sieltäkin enimmäkseen lapsille ostan joskus) ja ostaa jotain kivaa itelleen. Tää päivä menny taistellessa näissä merkeissä...
Heinäkärryllinen onnea.Hello,
jollain on syndet tänään.
Onnea ja iloa ja kauniita nuoria (mutta soveliaan ikäisiä) miehiä :flower:Hello,
:flower::kiss:Hello,
Kiitos mussut :kiss::vampire:
Lady Gardenea, hyvää synttäripäivää (klo yli puolen yön...) :kiss:
Puuh, kuumetta pitäny kohta viikon verran ylläällä. Ei jassa.
No alevaatteet sielläkin nettikaupoissa kiinnostaa eniten minuakin vaan kun ei niitäkään raaskis.Mää oon nukkunu |O
Saa ostaa jotain kivaa itelleen Ihana! Vaikka tiedän kyllä tuon tunteen. Mää ostan vaatteita uutena mutta en ikinä normaalihinnalla. Viime aikoina oon vaan yrittäny olla ostamatta mitään... Ai vitsi, nyt alkoki häiritseen kun en oo käyny kirpparilla pitkään aikaan
Kunhan ei kamalan nuoria.Onnea ja iloa ja kauniita nuoria miehiä :flower:
Suahan jotku täällä onnitteli jo yöllä, kun vrk vaihtui =)
*korjaa*Kunhan ei kamalan nuoria.
Onnea ja iloa ja kauniita nuoria (mutta soveliaan ikäisiä) miehiä :flower:
Suahan jotku täällä onnitteli jo yöllä, kun vrk vaihtui =)