The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
[QUOTE="isipappa";28648712]Näinhän se on. Pari tuntia hikipäässä työtä viiden sekunnin nautinnon vuoksi.[/QUOTE]

Naista hyväillään pari tuntia ja viidessä sekunnissa sulta sit jo tulee, auts.

"isipappa"
[QUOTE="vieras";28648905]Naista hyväillään pari tuntia ja viidessä sekunnissa sulta sit jo tulee, auts.[/QUOTE]

Mitäh???

Turkulainen seksiopas:
1. Sisään
2. Ulos
3. Toistetaan tarvittaessa

"viola"
[QUOTE="isipappa";28648929]Mitäh???

Turkulainen seksiopas:
1. Sisään
2. Ulos
3. Toistetaan tarvittaessa[/QUOTE]

Meinasin kyllä purskauttaa kahvit tähän näppäimistölle, sen verran heleet aamunaurut sain :D

IhanaValo
Voihan viakara :D

Huomenta ketjuun!
Tarttis lähtee käymään verikokeissa..vissiinkin pitäis kävellä ettei tarvis koko pesuetta raahata mukana vain pikaista autoreissua varten mutta ku ei millään jaksais : /

IhanaValo
Noh, missäs te ootte???

Miks tunnen oloni huonoksi kun ees ajattelen että itelleni jotain ostaisin? Etenkin uutena.
Se kun on tottunut että jos ei kirpparilta/käytettynä löydy jotain niin ei sitä tarvii. Iso kynnys ottaa vaikka tili nettikauppaan (vaikka H&M:llä on, sieltäkin enimmäkseen lapsille ostan joskus) ja ostaa jotain kivaa itelleen. Tää päivä menny taistellessa näissä merkeissä...

Lady Gardenea
Noh, missäs te ootte???

Miks tunnen oloni huonoksi kun ees ajattelen että itelleni jotain ostaisin? Etenkin uutena.
Se kun on tottunut että jos ei kirpparilta/käytettynä löydy jotain niin ei sitä tarvii. Iso kynnys ottaa vaikka tili nettikauppaan (vaikka H&M:llä on, sieltäkin enimmäkseen lapsille ostan joskus) ja ostaa jotain kivaa itelleen. Tää päivä menny taistellessa näissä merkeissä...
Vieraissa ketjuissa.. :whistle:

Mää oon nukkunu |O

Saa ostaa jotain kivaa itelleen Ihana! Vaikka tiedän kyllä tuon tunteen. Mää ostan vaatteita uutena mutta en ikinä normaalihinnalla. Viime aikoina oon vaan yrittäny olla ostamatta mitään... Ai vitsi, nyt alkoki häiritseen kun en oo käyny kirpparilla pitkään aikaan :D

IhanaValo
Mää oon nukkunu |O

Saa ostaa jotain kivaa itelleen Ihana! Vaikka tiedän kyllä tuon tunteen. Mää ostan vaatteita uutena mutta en ikinä normaalihinnalla. Viime aikoina oon vaan yrittäny olla ostamatta mitään... Ai vitsi, nyt alkoki häiritseen kun en oo käyny kirpparilla pitkään aikaan :D
No alevaatteet sielläkin nettikaupoissa kiinnostaa eniten minuakin :) vaan kun ei niitäkään raaskis.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä