The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Meikä onkin huomisen jälkeen pitkän tovin pois palstalta. Lähemmä perheen kanssa juhannusta viettämään mökille :) Iskän mökille tonne joenrannalle! Kauhee kiira tuntuu olevan kokoajan, toivottavasti pyhien jälkeen helpottaa ja ehtis juoruta täällä kunnolla! Oon ties kuinka monta sivua missannu täältä :'(

Meikä onkin huomisen jälkeen pitkän tovin pois palstalta. Lähemmä perheen kanssa juhannusta viettämään mökille :) Iskän mökille tonne joenrannalle! Kauhee kiira tuntuu olevan kokoajan, toivottavasti pyhien jälkeen helpottaa ja ehtis juoruta täällä kunnolla! Oon ties kuinka monta sivua missannu täältä :'(
hauskaa jussia, muista tehdä taikoja

Rentoa juhannusta sitten sinne:kiss:

kahvikirahvi
erinomainen suunnitelma, saattaapa olla että teen samoin
Jep. Tosin tätä edeltää tietenkin mukava päivä perheen ja varsinkin jälkeläisen kanssa, mökkikisojen, syömisen ja saunomisen yhteydessä. Kunhan jälkeläinen sujahtaa nukkumaan niin kuuluu tsih tsih.
Ja elän toivossa että naapurit pyytäis taas pelaamaan norsupalloa!

• Tykkää
Reactions: famipala
Mää taidan kans kohtapuolin ryömiä, huomenna tarttis tehä siivoushommia ja pakata viimeset kimpsut ja kampsut reissua varten.
mulla on vielä huominen töitä ja pe vapaa ellen sitten muuta vuoroa mutta en taida kun olen niin väsynyt! mun juhannus menee varmaan sohvalla lötköttäen ja nukkuen ja vähän jotain tsihiä ja naposteltavaa,ellei joku nyt satu kutsumaan jonnekkin suuntaan mutta muussa tapauksessa nukun koko jussin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä