no kyllähän sun jo pitäs tietää että mulla useimmiten onai sulla on sellanen kutina?
no kyllähän sun jo pitäs tietää että mulla useimmiten onai sulla on sellanen kutina?
hauskaa jussia, muista tehdä taikojaMeikä onkin huomisen jälkeen pitkän tovin pois palstalta. Lähemmä perheen kanssa juhannusta viettämään mökille Iskän mökille tonne joenrannalle! Kauhee kiira tuntuu olevan kokoajan, toivottavasti pyhien jälkeen helpottaa ja ehtis juoruta täällä kunnolla! Oon ties kuinka monta sivua missannu täältä :'(
voi mirriläinen! sitä se liika kepitys tekeeKohta hilkulla tääläkin
oon huomannu joono kyllähän sun jo pitäs tietää että mulla useimmiten on
Rentoa juhannusta sitten sinne:kiss:Meikä onkin huomisen jälkeen pitkän tovin pois palstalta. Lähemmä perheen kanssa juhannusta viettämään mökille Iskän mökille tonne joenrannalle! Kauhee kiira tuntuu olevan kokoajan, toivottavasti pyhien jälkeen helpottaa ja ehtis juoruta täällä kunnolla! Oon ties kuinka monta sivua missannu täältä :'(
mä kun oon niin nuori vielä niin tuppaa juolahtelemaan mieleenoon huomannu joo
Mää ajattelin korkata pari olutta ja kattoa aamulla minkälaisia taikoja on tullu tehtyähauskaa jussia, muista tehdä taikoja
erinomainen suunnitelma, saattaapa olla että teen samoinMää ajattelin korkata pari olutta ja kattoa aamulla minkälaisia taikoja on tullu tehtyä
Näin teki, kiitosvoi mirriläinen! sitä se liika kepitys tekee
on se hyvä ettei oo aivot surkastuneetmä kun oon niin nuori vielä niin tuppaa juolahtelemaan mieleen
ollos hyvä:kiss:Näin teki, kiitos
Jep. Tosin tätä edeltää tietenkin mukava päivä perheen ja varsinkin jälkeläisen kanssa, mökkikisojen, syömisen ja saunomisen yhteydessä. Kunhan jälkeläinen sujahtaa nukkumaan niin kuuluu tsih tsih.erinomainen suunnitelma, saattaapa olla että teen samoin
kyl tästä kohta pitää mennäJaaha,se tarttis ruveta kai pikkuhiljaa painelee sängyn syleilyyn...tuleeks kukaan muu vai ootteko te hereillä koko yön? mulla on aamulla taasen aikanen herätys|O mää en jaksa,oon niin väsynyt kaikkeen.
Mää taidan kans kohtapuolin ryömiä, huomenna tarttis tehä siivoushommia ja pakata viimeset kimpsut ja kampsut reissua varten.Jaaha,se tarttis ruveta kai pikkuhiljaa painelee sängyn syleilyyn...tuleeks kukaan muu vai ootteko te hereillä koko yön? mulla on aamulla taasen aikanen herätys|O mää en jaksa,oon niin väsynyt kaikkeen.
of korse ellet yllätä jotenkin muuten:heart:kyl tästä kohta pitää mennä
lusikkaan?
Mä tiiän pari paikkaa missä noita kätösiä vois lämmittää :kiss:Ei piä mennä kipiänä reenailemaan!:stick: *nappaa toisen kätöset omiinsa ja hönkii niihin kuumaa ilmaa*
no toki muutkin asennot käypi taikka voidaan tehdä yhdistelmä monistaof korse ellet yllätä jotenkin muuten:heart:
mulla on vielä huominen töitä ja pe vapaa ellen sitten muuta vuoroa mutta en taida kun olen niin väsynyt! mun juhannus menee varmaan sohvalla lötköttäen ja nukkuen ja vähän jotain tsihiä ja naposteltavaa,ellei joku nyt satu kutsumaan jonnekkin suuntaan mutta muussa tapauksessa nukun koko jussin.Mää taidan kans kohtapuolin ryömiä, huomenna tarttis tehä siivoushommia ja pakata viimeset kimpsut ja kampsut reissua varten.
Kauniita unia ja hattaran kuvia:kiss:Jaaha,se tarttis ruveta kai pikkuhiljaa painelee sängyn syleilyyn...tuleeks kukaan muu vai ootteko te hereillä koko yön? mulla on aamulla taasen aikanen herätys|O mää en jaksa,oon niin väsynyt kaikkeen.
mää voin vaikka kammeta itteni siihen pääli puolelle nukkumaanno toki muutkin asennot käypi taikka voidaan tehdä yhdistelmä monista
Natinati:kiss:Hyvää yötä kaikille :kiss:
sopii mullemää voin vaikka kammeta itteni siihen ruutiksen alle nukkumaan