esität vaanVai tämmöset puheet teillä täällä tänään :O
oon tietenki ihan järkyttyny
esität vaanVai tämmöset puheet teillä täällä tänään :O
oon tietenki ihan järkyttyny
enkä mämä en oo mittään puhunu
Ensimmäiseen vitutukseen olis varmaan minunki lakko päättyny.Ai mää vai, joo nielenhän mää kaikkee ruokaa, ja jäätelöä, ja kahviaki vois kohta nielasta ni jaksaa valvoo. Taidankii olla ihan himonielijä.
Kiits :hug: :heart::hug:....no sitä v***tusta täälläkin :snotty:...mutta ei siinä ankarimmassa mielessä...
Meikä on semmosta geenityyppiä että tissit saa olla rauhassa vaikka painoa tulis. Enkä halua olla tän pyöreämpi koska oon muutenkin onnistunu syömään itteeni muutaman kilon :snotty:on tosi että röökaamisen lopettamisessa on tommonen varjopuoli
mutta silti lienee terveellisempää olla vähän pyöreempi
eli komeampi ahteri ja isommat tissit :lääh:
Joo olen onnistunuki vähentään 1-2 röökiin päivässä. Mun on vaikeaa luopua nukkumaanmenotupakasta, ja sit tuo satunnainen hermosavu. Viinaa juuessa tulee poltettua, onneksi sitä ei niin usein tapahdu.Ensimmäiseen vitutukseen olis varmaan minunki lakko päättyny.
Onneks oli toi sähkönen.
Yritäkkönää lopetella myös?
No eikä!!! Siis toihan on ihan hitollinen skenaario :hug:...mutta eikös viimehetken katastrofaalinen paniikki tuo kuitenkin mukanaan aina sen ratkaisunsa *ojentaa oljenkortta*...mä oon niin tsemppihengessä huomenna mukana!Kiits :hug: :heart:
Mun kärtytyksen syynä on edelleen niiden juhlavaatteiden osto, tai lähinnä ku niitä ei stana löydy |O Tänään löysin viimein housut, ja huomenna pakko mennä ostaan paita vaikkei yhtään jaksattais ja oon yön töissä.
Ja stockalla oli ihan paska palvelu, muistin taas miksen tykkää käydä siellä. Taidan näyttää liian köyhältä ansaitakseni kohteliaisuutta; no nyt ainaki jää mun pennoset niiltä saamatta.
sama juttu, reisiin ja peppuun menee mulla suurinosaMeikä on semmosta geenityyppiä että tissit saa olla rauhassa vaikka painoa tulis. Enkä halua olla tän pyöreämpi koska oon muutenkin onnistunu syömään itteeni muutaman kilon :snotty:
+ näkyvät läskit kerääntyy vattalle ja reisille, ei oo reilu peli ei.
Mulla on toi vararengas mihin kertyy kaikenlaista, nälänhätää odottamaansama juttu, reisiin ja peppuun menee mulla suurinosa
Toi, että vain pari röökiä päivässä, on todella upeeta!!!!Joo olen onnistunuki vähentään 1-2 röökiin päivässä. Mun on vaikeaa luopua nukkumaanmenotupakasta, ja sit tuo satunnainen hermosavu. Viinaa juuessa tulee poltettua, onneksi sitä ei niin usein tapahdu.
Kyllä se siitä, ostan huomenna ekan suurinpiirtein kivan paidan jonka löydän Niin löysin mää tänäänki yhen tosi sievän, makso vaan ikävä kyllä satasen...No eikä!!! Siis toihan on ihan hitollinen skenaario :hug:...mutta eikös viimehetken katastrofaalinen paniikki tuo kuitenkin mukanaan aina sen ratkaisunsa *ojentaa oljenkortta*...mä oon niin tsemppihengessä huomenna mukana!
Se onnistuu mulla niin, että venytän ekan röökin polttoa mahdollisimman pitkään. Sit ku aikansa venyttää nii ei ehi polttaakaan ku sen unisavukkeeen.Toi, että vain pari röökiä päivässä, on todella upeeta!!!!
En tajuu miten pystyt!
Kyllä se siitä, ostan huomenna ekan suurinpiirtein kivan paidan jonka löydän Niin löysin mää tänäänki yhen tosi sievän, makso vaan ikävä kyllä satasen...
Ihan meinasin kysyä samaa mutta hiukan eri ilmaisulla...ei oikein pörröt taivu nyttenVoi ristus! Onko se jotaki tiibetiläistä pörröoravaa?
Kauniita unikuvia :kiss:tämä lähtee nyt nukkuun joten hyvää yötä kaikille :kiss:
..niin, niin ...öitä vaan...teillekin :kiss:Nukkumaan myös, öitä vaan!!:wave:
Kauniita unia ja hattaran kuvia:kiss:tämä lähtee nyt nukkuun joten hyvää yötä kaikille :kiss:
Vissiin oli jostain fidzisaarten kääpiömyyrän kulmakarvoista kudottu.Voi ristus! Onko se jotaki tiibetiläistä pörröoravaa?
Pirullisen eteviä noi myyjät, saavat jopa potemaan huonoa omatuntoa jos ei sitten valitsekaan sitä vaatetta mitä myyjä niiiiin vaivalla on sieltä jostaki, ei oo menny kaupaks korista kiikuttanu.Vissiin oli jostain fidzisaarten kääpiömyyrän kulmakarvoista kudottu.
No myyjä sen mulle törkkäs, ite en olis ees ottanu käteen kattomatta eka hintalappua Mutta uskoi kun sanoin että on aivan liian kallis, en vaan sit enää ehtiny jäädä muita katteleen.
Öitä muruseni:kiss:..jaa, mä taijankin näemmä ryhtyä itikoitten metästykseen :headwall:...
se voipi olla meikäläinen muuten aamulla mielenkiintoinen katselmus...pussilakanan kans miten kuten...pjärse tökittynä...:snotty:.....
ei muuta kuin sayonara vaan kaikille :wave: