:xvalkosipulietanoita, nammmm....
ei vaan, en voi sanoa juuta enkä jaata kun en ole maistanut
ajatus vaan on :x
:xvalkosipulietanoita, nammmm....
senkin rontti :kiss:kyllä mäkin tiesin mitä ruutis ajoi takaa
tuo mulle jotain hyvää kahvin kans, croissantteja tmsAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28419271:Mä vein lapset kävellen hoitoon ja nyt mä lähden kauppaan Kiva kun huomioitte :kiss:
tietäähän sen mitä miehet miettiisenkin rontti :kiss:
mulla työpäivä, sitten baariin katsoon lätkääAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28419271:Mä vein lapset kävellen hoitoon ja nyt mä lähden kauppaan Kiva kun huomioitte :kiss:
syytä olla varovainen että atm ja metukka eivät loukkaannumulla työpäivä, sitten baariin katsoon lätkää
kai tuon sanan sai mainita siis tuon sanan lätkä
mun pitäs kans mennä kauppaan,nyt olis hyvä käydä kun kaikki on töissä niin ei olis niin ruuhkaa kun sit iltapäivällä siellä on taas perjantaiostoksilla porukka niin saa jonotella.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28419271:Mä vein lapset kävellen hoitoon ja nyt mä lähden kauppaan Kiva kun huomioitte :kiss:
Oliks tää jotain sarkasmia vai menikö ihmiset sekasin?syytä olla varovainen että atm ja metukka eivät loukkaannu
pitää ehkä keksiä joku kiertoilmaisu
saattaa olla että ihan pikkusen meni persoonat sekaisn :saint:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28419773:Oliks tää jotain sarkasmia vai menikö ihmiset sekasin?
Mä oon ihan kyrpiintyny, ku joudun seuraamaan tämän iltasen ottelun radion kautta, mut parempi et edes nii, kuin että joutus oleen kokonaan pimennossa
Mä en huomannu, että olit pyytäny herkkuja kaupasta, jos ei nuo hiiret maistu, niin sitte olis kyllä daimsuklaanappeja? Sumpitki pihis just jälkkäriks ku söin hampparia ruuaks
*tarjoilee*saattaa olla että ihan pikkusen meni persoonat sekaisn :saint:
suklaa ja pihissyt sumppi kelpaa aina
Vähän lipsuu, mut onneks nuo toiset neidit on josakin muualla tällä hetkellä ja mäkin lähen just nyt töihin päin Mukavat perjantain jatkot kaikille :kiss:meillähän meinaa lipsua heti kättelyssä tämä lätkätön linja
onneks kirahvi ja tinku eivät oo näkemässä
Jaahans, ja mistäs täällä puhutaan :stick:meillähän meinaa lipsua heti kättelyssä tämä lätkätön linja
onneks kirahvi ja tinku eivät oo näkemässä