The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää oon ollu hereillä jo vaikka miten kauan tai ainakin tuntuu siltä enkä oo saanut mitään aikaseks muuta ku aamupalan syöny ja pessy verhot ja suihkuverhon. meinasin tänää käydä kattoo partsille pöytää ja tuoleja,ovat taas 40e. pitää käydä koe istumassa voihan se olla että ovat huonot istua. ja sit pitäs kirjahyllyy ruveta raivaa sillä mielellä että se on tästä huushollista lähössä viikon parin sisään.mitä mulle sitte enää jää tekemistä....

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28419271:
Mä vein lapset kävellen hoitoon ja nyt mä lähden kauppaan :) Kiva kun huomioitte :kiss:
mun pitäs kans mennä kauppaan,nyt olis hyvä käydä kun kaikki on töissä niin ei olis niin ruuhkaa kun sit iltapäivällä siellä on taas perjantaiostoksilla porukka niin saa jonotella.

IhanaValo
Anteeks, lätkäaihe..:ashamed:

Tänään piti muuten varustautua kisakatsomoa varten; dippiä, porkkanatikkuja ja pitkulapapuja :D Eikö kuulostakin hyvältä...sipsit piti jättää kauppaan :'(

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
syytä olla varovainen että atm ja metukka eivät loukkaannu

pitää ehkä keksiä joku kiertoilmaisu
Oliks tää jotain sarkasmia vai menikö ihmiset sekasin? :p

Mä oon ihan kyrpiintyny, ku joudun seuraamaan tämän iltasen ottelun radion kautta, mut parempi et edes nii, kuin että joutus oleen kokonaan pimennossa :)

Mä en huomannu, että olit pyytäny herkkuja kaupasta, jos ei nuo hiiret maistu, niin sitte olis kyllä daimsuklaanappeja? :p Sumpitki pihis just jälkkäriks ku söin hampparia ruuaks :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28419773:
Oliks tää jotain sarkasmia vai menikö ihmiset sekasin? :p

Mä oon ihan kyrpiintyny, ku joudun seuraamaan tämän iltasen ottelun radion kautta, mut parempi et edes nii, kuin että joutus oleen kokonaan pimennossa :)

Mä en huomannu, että olit pyytäny herkkuja kaupasta, jos ei nuo hiiret maistu, niin sitte olis kyllä daimsuklaanappeja? :p Sumpitki pihis just jälkkäriks ku söin hampparia ruuaks :D
saattaa olla että ihan pikkusen meni persoonat sekaisn :saint:

suklaa ja pihissyt sumppi kelpaa aina

!!!!!!!!!!!!!!Tänään se sitten alkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ei voi olla totta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meinaan aloittaa vahvasti huutamalla, en säästele ääntä koska tuolla joukkuella loppupelit olis suoranainen ihme, ainakin eht:n perusteella.

Jospas ne olis vääntäny pakkaa vähän kasaan, tiedä häntä.

Hyvää lätkäperjantaita kaikille!!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä