vierailija
Niinkö? Nyt sanon sen isommalla äänellä?Olet sanonut niin ennenkin
Niinkö? Nyt sanon sen isommalla äänellä?Olet sanonut niin ennenkin
Bs, mulla on tahdistaja.Nitrojen voimalla.
Bs, mulla on tahdistaja.
Hyvää yötä!Menen nyt nukkumaan ja mietin miten taas loukkasit minua Voinko luottaa sinuun jos vikittelet saunamuijaa ja muita.Tunteitani on loukattu.
Echo ainakin palstailee muista en tiedä.Sisäpiiri hajotti ketjun riidoillaan.The Ketju edelleen elossa?
Onko täällä enää ketään vanhoja pieruja tähteellä? Poistuin palstalta muutama vuosi sitten (enää en näköjään voi edes kirjoitella kahden merkin mittaisella nimimerkillä iu, jota aikoinaan käytin). Täällä oli silloin ainakin sellaisia tyyppejä kuin Echo, HappyGirl, mies1, Sangria... Ja onko täällä vieä ysimilliä näkynyt? 9MM?
Ihan hirveän hiljaista näyttää olevan, muutamaa ketjua kommentoitu tänään, muut vanhempia... Mitä tapahtui?
Aijjai. Hiipumista palstalla oli ilmassa jo silloin aikoinaan kun otin aikalisää (joka sitten kesti vuosia). Ilmeisesti moni muu lähti samoihin aikoihin tai sen jälkeen, hiljaiselta näyttää meno nykyään.Echo ainakin palstailee muista en tiedä.Sisäpiiri hajotti ketjun riidoillaan.
M1es ja Echo ainakin vielä palstailee. The Ketjussa ilmeisesti ollut draamaa jokin aika sitten. Nyt usein aalto harmaita käy vittuilemaan toisilleen tai kelle tahansa joka ketjuun kirjoittaa. Ja pari vakioharmaata käy vittuilemassa lahes joka ketjuun.The Ketju edelleen elossa?
Onko täällä enää ketään vanhoja pieruja tähteellä? Poistuin palstalta muutama vuosi sitten (enää en näköjään voi edes kirjoitella kahden merkin mittaisella nimimerkillä iu, jota aikoinaan käytin). Täällä oli silloin ainakin sellaisia tyyppejä kuin Echo, HappyGirl, mies1, Sangria... Ja onko täällä vieä ysimilliä näkynyt? 9MM?
Ihan hirveän hiljaista näyttää olevan, muutamaa ketjua kommentoitu tänään, muut vanhempia... Mitä tapahtui?
Ei ole luottamista viranomaisiin:-(No huh! Tupakoidahan niissä ei saa, mutta oletko tupakoinut joskus?
Vaihdoitko nuuskaan? Siitä onkin hyvä ohjelma arenalla
ellu ottaa taas sinivalohoitoa koko vuorokauden
Ikipäivänä en alkaisi koekanniiniksi noille:
Huomenia..Huomenta!
Uskaltaisikohan vaihtaa kesätassut autoon? Viikolla on kuitenkin kiirus ja tiistaiksi lupaillaan melkis kymmentä lämpöastetta ja aurinkoa taivaan täydeltä.
Yöpakkasia on vielä joten ei kannata vielä.Huomenta!
Uskaltaisikohan vaihtaa kesätassut autoon? Viikolla on kuitenkin kiirus ja tiistaiksi lupaillaan melkis kymmentä lämpöastetta ja aurinkoa taivaan täydeltä.
Pikkutiet ovat täällä mutavelliä.Huomenia..
Funtsin tässä vähän samaa. Iteasiassa oon jo hötkyillykin , aina sama juttu kun vähääkään asfalttia näkyvissä niin johan polttelee kesäkumit. Siellä varmaan onkin tiet sulina, täällä nämä pikkutiet kuitenki vielä aivan lumisina joten jään tarkkailemaan...