vierailija
Voiko juuret olla syvemmät? Ehkä paksummat, ehkä pidemmät, ehkä kasvaa lähelle maan pintaa, ehkä kasvaa syvemmälle maahan , ehkä jotakin muuta paitsi syvemmät,
Voiko juuret olla syvemmät? Ehkä paksummat, ehkä pidemmät, ehkä kasvaa lähelle maan pintaa, ehkä kasvaa syvemmälle maahan , ehkä jotakin muuta paitsi syvemmät,
Koiran puolesta huolissaan ollen ja pahinta peläten..Kiva päivä ollut. Ensin nukuttiin pitkään, aika paljon lyhyitä öitä ollut viikolla ja liikaa töitä. Mies teki ruokaa ja minä siivosin. Pyykit on pesty ja kaffella kävi vanha tuttava. Het kun toi lapsonen nukahtaa, niin ehkä mies livahtaa kauppaan hakemaan jotain hyvää. Katsellaan kohta leffa.
Mites teidän päivä on mennyt?
Ootko käynyt lekurilla sen kanssa?Koiran puolesta huolissaan ollen ja pahinta peläten..
Uskon sen.En tee mitään. En käy töissä, en harrasta mitään.
Tyhmää uskoa kaikkea netissä. Olen tehnyt töitä viimeiset 28v.Uskon sen.
Mikä koiralla hätä?Koiran puolesta huolissaan ollen ja pahinta peläten..
on käytetty ell ja jos ei ala lääkkeet tehoomaan, ens viikolla soitan heti alkuviikosta ja mietitään mitä tehään..Ootko käynyt lekurilla sen kanssa?
Suolistotulehus ja taitaa olla vieläpä krooninenMikä koiralla hätä?
Mä oon vain oleillut viimeiset 28 ja puoli vuotta, lälläspyy.Tyhmää uskoa kaikkea netissä. Olen tehnyt töitä viimeiset 28v.
game on, bro.Nyt loppu meemit, tulee teini-iän videoita ny. Prepare yourselves.
Toivottavasti vielä paranee ja saa lisää vuosiaSuolistotulehus ja taitaa olla vieläpä krooninen
Olihan toi jo tiedossa kun se sairastui nuorena vatsavaivoihin, ell sanoi jo sillon että vanhana voi tulla nää vaivat tosi hankaliks.
Ei haittaa. Mä en pysty olemaan työttömänä.Mä oon vain oleillut viimeiset 28 ja puoli vuotta, lälläspyy.
Eiku höh, mitä mä ton nauruhymiön laitoin...eihän tää viesti ollu ees hauska ja luin sen sitä paitsi ihan väärin.Takkuaako sulla @epek yhtään, pomppiiko sivu jos tykkäät jne?
En oo kokkeillu, nyt halaan näyttöä eikä pompi yhtään. Sen enempää en ala "tykkäämään"Takkuaako sulla @epek yhtään, pomppiiko sivu jos tykkäät jne?
Kokeile, halaa ja rutista takaa oikein kunnolla ja kuiskaa sille jotain tuhmaa. Kerro meille sitten kuinka korkeelle se pomppas.En oo kokkeillu, nyt halaan näyttöä eikä pompi yhtään. Sen enempää en ala "tykkäämään"
Epekin palstavihollinenMä oon vain oleillut viimeiset 28 ja puoli vuotta, lälläspyy.
Epekin palstavihollinen[/QUOTE
En vhaa ketään, ja epekkiä melkei rakastan, isolla ärrällä.