tomato, tomatoe...potato, potatoe.
tomato, tomatoe...potato, potatoe.
Kyllä niillä on eroa.potato, potatoe.
Me ollaankin bissejä.
potato, potatoe.
tomato, tomatoe...
Onko varpaan nyt puhtaat ?
OnOnko varpaan nyt puhtaat ?
Pyykin pesua jne. ja olemista.Kiva päivä ollut. Ensin nukuttiin pitkään, aika paljon lyhyitä öitä ollut viikolla ja liikaa töitä. Mies teki ruokaa ja minä siivosin. Pyykit on pesty ja kaffella kävi vanha tuttava. Het kun toi lapsonen nukahtaa, niin ehkä mies livahtaa kauppaan hakemaan jotain hyvää. Katsellaan kohta leffa.
Mites teidän päivä on mennyt?
Teetkö koskaan mitään muuta kuin oleilet?Pyykin pesua jne. ja olemista.
Nukuin pitkään, olin eilen illalla nukahtanut sohvalle katsoessani Vikingsejä, kymmenen jaksoa oli menny kun heräsinKiva päivä ollut. Ensin nukuttiin pitkään, aika paljon lyhyitä öitä ollut viikolla ja liikaa töitä. Mies teki ruokaa ja minä siivosin. Pyykit on pesty ja kaffella kävi vanha tuttava. Het kun toi lapsonen nukahtaa, niin ehkä mies livahtaa kauppaan hakemaan jotain hyvää. Katsellaan kohta leffa.
En tee mitään. En käy töissä, en harrasta mitään.Teetkö koskaan mitään muuta kuin oleilet?
Joudut katsomaan ne uudestaanNukuin pitkään, olin eilen illalla nukahtanut sohvalle katsoessani Vikingsejä, kymmenen jaksoa oli menny kun heräsin
Kivalta kuulostaa teijän päivä/ iltaKiva päivä ollut. Ensin nukuttiin pitkään, aika paljon lyhyitä öitä ollut viikolla ja liikaa töitä. Mies teki ruokaa ja minä siivosin. Pyykit on pesty ja kaffella kävi vanha tuttava. Het kun toi lapsonen nukahtaa, niin ehkä mies livahtaa kauppaan hakemaan jotain hyvää. Katsellaan kohta leffa.