The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Samaa huomannut hei...yksinpuhelua paljon :)
Mut ei aina jaksais mitään yksinpuheluitakaan... Siihen tottu jo, että kirjotti tyyliin -Kaunis päivä tänään..
-Niin onkin, aurinko paistaa. onneks ei sada vettä.
- Mut sitku sataa on kosteeta...
jne. jne.

Eli ei tarvinnu ko pari hassua sanaa kirjottaa nii johan siitä lähti juttua, joka jatku ja jatku vaan ja vaihto aihettakin, mutta jatku silti.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28318168:
Mut ei aina jaksais mitään yksinpuheluitakaan... Siihen tottu jo, että kirjotti tyyliin -Kaunis päivä tänään..
-Niin onkin, aurinko paistaa. onneks ei sada vettä.
- Mut sitku sataa on kosteeta...
jne. jne.

Eli ei tarvinnu ko pari hassua sanaa kirjottaa nii johan siitä lähti juttua, joka jatku ja jatku vaan ja vaihto aihettakin, mutta jatku silti.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28318168:
Mut ei aina jaksais mitään yksinpuheluitakaan... Siihen tottu jo, että kirjotti tyyliin -Kaunis päivä tänään..
-Niin onkin, aurinko paistaa. onneks ei sada vettä.
- Mut sitku sataa on kosteeta...
jne. jne.

Eli ei tarvinnu ko pari hassua sanaa kirjottaa nii johan siitä lähti juttua, joka jatku ja jatku vaan ja vaihto aihettakin, mutta jatku silti.
oi niitä aikoja....
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Hemmottele itseäsi tai lähde vaikka reissuun ...
eiks naiset osta yleensä tossa tilanteessa vaatteita tai kenkiä?
Viet sinkkukirahvin ulos syömään :heart:
Mä kyl just ostin liput MM-jäkis peliin, on toukokuussa, nii sitä mennään kattoon :)

Mä ostelen muutenki vaatteita sillon, ku tuntuu siltä, eikä se oo kyllä hyvä sijotuskohde mun ylityörahoille....

Tarvis kyllä Siraffi yrittää järkätä treffit tässä jossain vaiheessa.. Tietäis vaan koska ehtis, kun tuntuu noita töitä nyt riittävän kuudelle päivälle viikossa, nii sen yhen sit mieluusti vaan lepäilee.. :)

Ehkä mä laitan mun ylityörahat säästöön ja säästän vähän lisää ja meen sitte jonnekki kauemmas reissuun tai ostan jonkun isomman jutun, vaikka uuden sohvan :D
 
Hiphei vaan :wave:

taas yks työpäivä takanapäin. No voi sun ruutis! olipa nyt paska tuuri kun jalka meni noin pahasti et ihan leikolle joutuu :hug: ,onneks nyt kuitenkin pääset heti niin alkaa toipuminenkin ni jo(s) kesäks sitte ois parempi.

Hiljakseksi on tää mennyt,onpa tullut huomattua,harmillista.Kesä korjaa ihmiset muualle mutta on täällä meno muutenkin muuttunut että siinä varmaan osasyy: /

Tekiskö nyt ruokaa vai lähtiskös ulos? kauhee näläkä kyl ois
 
Hiphei vaan :wave:

taas yks työpäivä takanapäin. No voi sun ruutis! olipa nyt paska tuuri kun jalka meni noin pahasti et ihan leikolle joutuu :hug: ,onneks nyt kuitenkin pääset heti niin alkaa toipuminenkin ni jo(s) kesäks sitte ois parempi.

Hiljakseksi on tää mennyt,onpa tullut huomattua,harmillista.Kesä korjaa ihmiset muualle mutta on täällä meno muutenkin muuttunut että siinä varmaan osasyy: /

Tekiskö nyt ruokaa vai lähtiskös ulos? kauhee näläkä kyl ois
Heippa Tinku :kiss:

Tee ensin ruokaa ja lähe sitte ulos :) Meki syötiin just. Nyt oottelen, että miekkonen saapuis kotio ja sit taidan mennä ottaa pienet päikyt, jaksaa yön sitte taas.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä