No EI saada! Sterilisaatio ei toivoakseni petä.Wau, saadaanko me 2018 uusi palstavauva?
No EI saada! Sterilisaatio ei toivoakseni petä.Wau, saadaanko me 2018 uusi palstavauva?
http://www.ts.fi/uutiset/maailma/3738332/Sukellusveneen+mukana+uponneiden+44+argentiinalaissotilaan+aika+kay+vahiinSie muistelet tätä
edit. ei sitten
https://www.gadgetsnow.com/compare-mobile-phones/Sony-Xperia-XA1-vs-ZTE-Axon-7-MiniHarkinnassa uusi puhelin,vaihtoehtoja olis LG G 6, ZTE Axon 7 tai Sony Xperia XA1 plus
Mikäs noista olis teijän mieleen tai miks ei ?
Onko jollain joku noista ?
Sony on ollu varapuhelimena ja tykkään siitä, ZTE ei oo mitään kokemusta. Nexus 5x on nyt käytössä.
Mä kaappasin semmosen kun mummo kuoli ja äiti sanoi että ottakaa mummon huushollista mitä tarviitteTommoista olen koittanut kattella mutta ei näillä kirppiksillä ole näkynyt.
Ketään ei kiinnosta, mut kai tuo olisi pitänyt jonku huomata"vakava keuhkoastma tai krooninen obstruktiivinen keuhkosairaus" oli vasta-aiheinen - siis ei saa edes kokeilla, ei saa käyttää tuossa tapauksessa - a olihan muitaki vasta-aiheuta pitkä lista!
Maissia ja fosfaattia yliannos pelkästään pillereistä
Ei niitä kiinnosta.Edellinen oli se Em... ja tässä ne statiinit, mistä voi oikeen hyvin kieltäytyäkin, mutta sydänlääke oli väärä.
"Mitä Pravastatin ratiopharm sisältää -
Vaikuttava aine on pravastatiini (pravastatiininatriumina).
- Tabletin muut aineet ovat:
Laktoosimonohydraatti (20 mg:n tableteissa 130 mg ja 40 mg:n tableteissa 260 mg),
povidoni,
mikrokiteinen selluloosa,
kroskarmelloosinatrium,
magnesiumstearaatti,
magnesiumoksidi ja
keltainen rautaoksidi (väriaine E172)."
Saitkos töitä toimittajana?Mää varmaan teen duunia hautaan asti. Sitteku ei sormet enää toimi, nii juttelen ääninauhurille, joka muuttaa puheen tekstiksi ja sit vaan lähetän jutun paikkaan x. Sit palkka kilahtelee tilille eikä tartte eläkkeistä huolehtia. Haastattelutki voi jo nykyään hoitaa puhelimitse ja teknologia kehittyy, niin haluan elää siinä harhakuvitelmassa, että mulla ei oo hätää sitten isona
Ei se saanu. Nyt siivoaa Spencen seurana paskapyttyjä.Saitkos töitä toimittajana?
Kohta tippuu heppi poies.Makiat tissit nelosella
Runk runk
*vetää hiuksista ja pinkoo karkuun*kutikutikuti