no ny on sullaki taas vara juua kaljaaPäivää kettinkiin.
Nukkumaluukulle palatessani piipahdin kaupalla kun piti hakemani paketti teepusseja.
Joku oli jättänyt kaupan oven eteen roskiksen päälle kassillisen tyhjiä tölkkejä. Sinänsä kummallista kun kauppa on ns. pussin perällä, että siitä eteenpäin ei pääse mihinkään, niin miksi joku tuo kassin tölkkejä ovelle asti mutta ei jaksa siirtää niitä oven sisäpuolelle?
Kyllä mulle kolmen euron minuuttipalkka kelpaa.
Loppukuun iltahämärät nautiskelen tuntemattoman tarjoamaa earl greytä.
Ilmaiskirjasaaliina Jorma Palo - Uitettu rotta
Toivottavasti auttaa.Mies tuli kotiin puoli viisi, käytiin apteekissa. Jälkitarkastus 20.12 ja jos tämä leikkaus ei auta,niin uusi leikkaus tulee myöhemmin.
ToivotaanToivottavasti auttaa.
http://marjatankirjat.blogspot.fi/2014/12/jorma-palo-uitettu-rotta-1997.htmlIlmaiskirjasaaliina Jorma Palo - Uitettu rotta
Tommoista olen koittanut kattella mutta ei näillä kirppiksillä ole näkynyt.Iltaa Kävin Kierrätyskeskuksessa ja löysin puuttuvan Brinkin kirjan ja vähän joulujuttuja sekä valurautaisen pikkulettupannun. Ei turha keikka.
Tämä oli hyvä löytö ja maksoi vain 6 euroa.Tommoista olen koittanut kattella mutta ei näillä kirppiksillä ole näkynyt.
Semmoisia me joskus ollaan.Höpsö mies, roikkunut perseessä kiinni tänään varmaan jo 3 kertaa
ei taija miun mies tänään ainakaan roikkua perseessä kiinniSemmoisia me joskus ollaan.
???ei taija miun mies tänään ainakaan roikkua perseessä kiinni
ai sinäkin tykkäät antoniosta? Niin minäkinJa kohta miekat tanaan.
Illalla kattellaan Zorroa.
(Tai siis Antonio Banderast:a)
Juu silmä operoitiin.???
Silmäthän häneltä operoitiin eikä kädet?
Sullako?Menkat. Säälikää.
Ei mun häntä tartte kattella.ai sinäkin tykkäät antoniosta? Niin minäkin
Wau, saadaanko me 2018 uusi palstavauva?Iltoja
Ja kun kerran mainittiin niin mulla on menkat ekaa kertaa kahdeksaan kuukauteen! En olekaan vielä totaalisen lisääntymiskyvytön!