Koitas ny vaan muistaa, että ketjussa on aina päivä.Iltaa. Kyllä väsyttää. Kahvikin maistui pahalle, uutta en keitä.
Muuten majuri paheksuu. Niih.
Koitas ny vaan muistaa, että ketjussa on aina päivä.Iltaa. Kyllä väsyttää. Kahvikin maistui pahalle, uutta en keitä.
Ite ostin St Remyä, makso melkein 15 taalaa pullo.En oo haistanut. Paree olla kun on luomua ja maksoi 4.30.
Sie ostit alkoholia ja mie ostin suihkugeelin.Ite ostin St Remyä, makso melkein 15 taalaa pullo.
Aromi on erittäin hienostunut.
Pitää olla vain varovainen tähän aikaan vuodesta, ei passaa ajaa kovin huterasti, tarkotan niitten aromien kans.
Ei mie suihkugeeliä tartte.Sie ostit alkoholia ja mie ostin suihkugeelin.
Paheksun paheksumistasiKoitas ny vaan muistaa, että ketjussa on aina päivä.
Muuten majuri paheksuu. Niih.
Niih mutta ei nuo ole sama asia.Ei mie suihkugeeliä tartte.
eikös se maistu aina pahalle.Kahvikin maistui pahalle
mutkun mutku mä tykkään tostaVoi olla että olet tottunut. Käytä välillä muuta.
Eieikös se maistu aina pahalle.
Ei sitte.mutkun mutku mä tykkään tosta
,,,sori siitäEi sitte.
Vittu mikä hajuterroristi. Meitä muita ei kiinnosta haistella sun kookoksen hajuista tuheroasi. Meillä on oikeus hengittää puhdasta ja raikasta ilmaa!Onks toi kuin vahva tuoksultaan? Se mun suihkugeeli ei tuoksu tarpeeks vahvasti...onneks shampoo tuoksuu.
,,,sori siitä
Älä laita nenääsi Ellun ihoon kiinni.Vittu mikä hajuterroristi. Meitä muita ei kiinnosta haistella sun kookoksen hajuista tuheroasi. Meillä on oikeus hengittää puhdasta ja raikasta ilmaa!
Voihan muna.Pillu pillu
Miks ihmeessä sä mun tuheroa ees haistelisit?Vittu mikä hajuterroristi. Meitä muita ei kiinnosta haistella sun kookoksen hajuista tuheroasi. Meillä on oikeus hengittää puhdasta ja raikasta ilmaa!
Toinen mistä tykkään on vanilja-suklaa
Mä koklaan huomenna kookosta vaikka ruusu suihkugeeliä on vielä.
SuklaaToinen mistä tykkään on vanilja-suklaa
No ei sun varmaan tarvii nenääs työntää ellun tuheroon ja haistellaVittu mikä hajuterroristi. Meitä muita ei kiinnosta haistella sun kookoksen hajuista tuheroasi. Meillä on oikeus hengittää puhdasta ja raikasta ilmaa!
Älä ammu sanansaattajaa. Enhän se ole minä joka paheksuu.Paheksun paheksumistasi
Toinen mistä tykkään on vanilja-suklaa