OnEikös kahvi ole yks oireita pahentavia tekijöitä?
Mondokahvista ei tule, mut se on luomua, jota ei moni periaatteesta osta. Mut vihreä tee närästää, en juo koskaan, kun olen oskus sitä maistanut.Eikös kahvi ole yks oireita pahentavia tekijöitä?
Yksinkertainen attribuutio yksinkertaisille ihmisille, joiden aivot eivät kykene käsittelemään todellisuuden monikerroksisuutta.Aamupäivää!
Ihmejengiä palstalle pesitynyt taas. Pitäisikö avata uusi the ketju missä eirtoten mainitaan jo otsikossa se kaikille avoimeksi? Kaikesta sitä osataan kateellisia ollakin!
Nii ja toi oksentaminen... sappivaivoja? Munuainen? Joku, en muista enää mikä.
Onko todellisuus kerroksellinen vai eivätkö ihmisaivot kykene hahmottamaan sitä kokonaisuutena?Yksinkertainen attribuutio yksinkertaisille ihmisille, joiden aivot eivät kykene käsittelemään todellisuuden monikerroksisuutta.
Paljon helpompaa katsoa tuoteselosteet: oletko juonut tai syönyt happoja, esimerkiksi lääkkeissä on askorbiinihappo, joka on tehty maissista. Närästää, mutta sitä on useissa mehuissakin, mut lääkkeissä erityisesti arvelluttavaa, koska niiden vaikutus muuttuu happamuuden myötä. Hanaoluessa sitä on enemmän kuin muussa, mut määrää ei kukaan taida kysellä olutjonossaVoi olla. Pitäs tutkituttaa onko mulla refluksi.
D-vitamiinin yliannostusoire on sydänpysähdys. Hyvin helposti sen saa, jos osaa laskea yhteen - tosin ei ne muut ihmettelijät sitä laske kuitenkaan. Yhdelle tutulle en ehtinyt sanoa, mut muistan, kun vänkäsi, et d-vitamiinia ainakin täytyy ottaaYksinkertainen attribuutio yksinkertaisille ihmisille, joiden aivot eivät kykene käsittelemään todellisuuden monikerroksisuutta.
Mutta ei se mikään pikkujuttu ole.Paljon helpompaa katsoa tuoteselosteet: oletko juonut tai syönyt happoja, esimerkiksi lääkkeissä on askorbiinihappo, joka on tehty maissista. Närästää, mutta sitä on useissa mehuissakin, mut lääkkeissä erityisesti arvelluttavaa, koska niiden vaikutus muuttuu happamuuden myötä. Hanaoluessa sitä on enemmän kuin muussa, mut määrää ei kukaan taida kysellä olutjonossa
Olikohan siinä sapuskassa glutamaatteja? Nehän on närästyslääkkeiden vastavaikuttajia, mutta vaikuttavat vielä seurtaavinakin päivinä, kun elimistö ei mikään kone ole. Hiivauuute esimerkiksi vasta a l o i t t a a kasvunsa elimistössä, eikä vaikutus lakkaa ennen kuin siltä (hiivasolulta) sapuska loppuu. Siis totaalisesti hiilarit pois nyt tai ainakin "nopeet" kokonaan pois ja rajoitat "hitaat" alle 72. Käy kirjastosta kirja "Diabeteksen hoito ruokavaliolla" tai vastaava, Antti Heikkilä kertoo, miten taudit nujerretaan.Safkat ostettu ja viikonlopun vietto voi alkaa.
Tänään kaverilla leffailta. Ruokaa ja juomaa.
Tuo täytyisi varmaan olla lainausmerkeissä, koska en se sun ajatusta ole.Mutta ei se mikään pikkujuttu ole.
Närästykseen ja refluksiin ei kannata suhtautua väheksyen, koska hoitamattomana taudissa on komplikaatioita, jotka vaikuttavat merkittävästi esim. nielemiseen, syömiseen ja äänenkäyttöön. Tämän lisäksi krooniseen refluksitautiin saattaa joskus liittyä myös solumuutoksia (nk. Barretin ruokatorvi), joihin liittyy lievästi lisääntynyt syöpäriski. Refluksitauti ei ole tautimuotona vain pientä ohimenevää poltetta vaan se saattaa vaikuttaa merkittävästi jokapäiväisiin toimintoihin, nukkumiseen, työkykyyn ja sosiaaliseen elämään.
http://spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/humspc/8/322528.pdfPaljon helpompaa katsoa tuoteselosteet: oletko juonut tai syönyt happoja, esimerkiksi lääkkeissä on askorbiinihappo, joka on tehty maissista. Närästää, mutta sitä on useissa mehuissakin, mut lääkkeissä erityisesti arvelluttavaa, koska niiden vaikutus muuttuu happamuuden myötä. Hanaoluessa sitä on enemmän kuin muussa, mut määrää ei kukaan taida kysellä olutjonossa
etkö uuri sanonut, et olet sairaslomalla? Kuka sen syyn selvittää, jos sinua itseä ei kiinnosta? Mene ainakin sydänfilmiin, heti ! Vai käytätkö d-vitamiinivalmisteitaAnna olla.
"Koska hapon eritys mahalaukussa tulisi olemaan pysyvästi liian matala, olisi erityksen stimulaatiota (=kiihotusta, piristystä) syytä kokeilla. Siihen soveltuu hyvin glutamiinihappohydrokloridivalmiste (Hypochylin), joka sekä stimuloi hapon eritystä että vapauttaa suolahappoa... Tähän tarkoitukseen voi kokeilla myös itämaista maustetta, umamia, natriumglutamaattia. Umami vaikuttaa, kuten Hypochylinkin nostamalla suolahapon eritystä stimuloivan gastriinin pitoisuutta seerumissa." -Erkki Antila Antti Heikkilän kirjassa "Täydentävä hoito"-Anna olla.
Tämän päivän olen kotona. Olen pitkään epäillyt refluksia. En tiennyt että se voi oireilla niin pahasti kuin viime yönä.etkö uuri sanonut, et olet sairaslomalla? Kuka sen syyn selvittää, jos sinua itseä ei kiinnosta? Mene ainakin sydänfilmiin, heti ! Vai käytätkö d-vitamiinivalmisteita
Höpö höpö, jos tekee itse eikä siinä ole soijalesitiiniä eikä glukoosifruktoosisiirappia. Joka ilta syödään omatekoisesta suklaata, joka tehdään luomukermaan ja luomukaakaojauheeseen. Mutta tosiaan, esim Pirkka-kaakaojauheessa on sitä samaa ainetta, mitä on kodin putkimiehessäkin, muistaakseni paakkuuntumisenestoaineena.. Niitä en käytä muutenkaan.Refluksia -ja närästystä ylipäätään- suklaa sit lisää hirmusti. Sitä pitää varoa ilta-aikaan varsinkin.
Mä uskon ennemmin lääkäriä kuin sua. Sori.Höpö höpö, jos tekee itse eikä siinä ole soijalesitiiniä eikä glukoosifruktoosisiirappia. Joka ilta syödään omatekoisesta suklaata, joka tehdään luomukermaan ja luomukaakaojauheeseen. Mutta tosiaan, esim Pirkka-kaakaojauheessa on sitä samaa ainetta, mitä on kodin putkimiehessäkin, muistaakseni paakkuuntumisenestoaineena.. Niitä en käytä muutenkaan.
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/luomulihapullia.htmMä uskon ennemmin lääkäriä kuin sua. Sori.
Eikun mun täytyy pestä kauhea määrä ruukkuja ja vedet jäähtyy. Mun vatsa ON täysin terve, eikä närästä, ei mitään vaivaa, mut paakkuuntumisenestoaineet on olemassa vain teollisuuden tarpeisiin, kiun niiden putket tukkeentuu ilman niitä - luonnollisestiPaula, lukaises tää.
http://www.tervevatsa.fi/naeraestys/
"Suklaa: Suklaassa on metyyliksantiinia, joka pienentää LESin painetta ja aiheuttaa näin sileiden lihasten rentoutumisen."