The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Olin iltasella savotasta tulossa ja toppason kioskille ostamaan hampurilaisen, ku oli niin pevon näläkä.
No siinä sitte neljijä äijää rupes kyselen, jos mulla olis antaa hampurilais raha niile kans.
No minä sanomaan ettei oikeen nyt olis niin alakovat piru kovistelemaan mua vanhaa miestä niin sanon, että mullan on muuan kymppi tuolla repussa, auton peräkontissa.
Sitte mentiin miehisä sinne peräkontille niin sieppasivat Husovarnan ja katkaisin yheltä jätkältä vasemman käjen olokapään ja kyynärpään vlistä poikki.
No se purskahti nokalleen lumikinokseen niin sain kunnialla leikattua sen toisenki käjen irti ihan siitä kainalosta ylöspäin.
Panin sahan takasi autoon ja ajelin kotia hampurilainen mun vasemmasa käjesä
Emminä niitä kolmia muuta ennään sitte nähänykkään, toivottavasti tulevat joskus vielä vastaan, että saahan porista jutut seleviksi.
 
Olin iltasella savotasta tulossa ja toppason kioskille ostamaan hampurilaisen, ku oli niin pevon näläkä.
No siinä sitte neljijä äijää rupes kyselen, jos mulla olis antaa hampurilais raha niile kans.
No minä sanomaan ettei oikeen nyt olis niin alakovat piru kovistelemaan mua vanhaa miestä niin sanon, että mullan on muuan kymppi tuolla repussa, auton peräkontissa.
Sitte mentiin miehisä sinne peräkontille niin sieppasivat Husovarnan ja katkaisin yheltä jätkältä vasemman käjen olokapään ja kyynärpään vlistä poikki.
No se purskahti nokalleen lumikinokseen niin sain kunnialla leikattua sen toisenki käjen irti ihan siitä kainalosta ylöspäin.
Panin sahan takasi autoon ja ajelin kotia hampurilainen mun vasemmasa käjesä
Emminä niitä kolmia muuta ennään sitte nähänykkään, toivottavasti tulevat joskus vielä vastaan, että saahan porista jutut seleviksi.
Mustalaismies meni grillille ja kiilasi itsensä väkisin jonon etupäähän. Tästä suivaantuneena eräs motoristi jonon hänniltä tuli ja heitti mustalaisen rinnuksista katuun ja tokaisi: -Eipäs tämä juttu mene näin. Katoppas kun joku järjestys on grillijonossakin oltava. Ensin menee leidit, sitten gentlemannit ja ihan lopuksi te lindemannit.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Mustalaismies meni grillille ja kiilasi itsensä väkisin jonon etupäähän. Tästä suivaantuneena eräs motoristi jonon hänniltä tuli ja heitti mustalaisen rinnuksista katuun ja tokaisi: -Eipäs tämä juttu mene näin. Katoppas kun joku järjestys on grillijonossakin oltava. Ensin menee leidit, sitten gentlemannit ja ihan lopuksi te lindemannit.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Kävin nurkkabaarissa.
Otin kaljaa ja lauloin Elvistä karaåkessa kuten tapoihini kuuluu. Kalja jotenkin pistää laulattamaan.

Poistuessani kolme herrasmiestä oli eri mieltä lompakkoni omistussuhteista?
Yhdellä heistä oli puukko.
Sitä en tällä kertaa saanut talteen, ei säkkipimeällä näe katsella mihin se putosi.
Selväpäinen aksu vielä osais pitää jotkut rajat ja olla vahingoittamatta ketään, mut ympärikänninen lompakkoaan suojeleva aksu ny välttämättä ei o kauheen kiltti.

En o lääketieteen asiantuntija mutta sanoisin, että puukkoa pidellyt kätesi on nyt poikki. Se on ihan sun asiasi kertoa sairaalaan kuinka se meni poikki.

Tyhmiä rosvoja. Maailmassa olis niitäkin lompakoita jotka lähtee ihan vaan näpistämällä mutta te päätitte valita aksun ja väkivallan.
Jos päättää ryhtyä rosvoksi niin tartteeko samalla ryhtyä tyhmäksi?
montas keskikaljaa tuon kokoseen kalavaleeseen tarvitaan?
sä et saa kättä poikki kun iteltäs kaatuessas kaljapöhnässä rappusissa.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
vierailija
Olin iltasella savotasta tulossa ja toppason kioskille ostamaan hampurilaisen, ku oli niin pevon näläkä.
No siinä sitte neljijä äijää rupes kyselen, jos mulla olis antaa hampurilais raha niile kans.
No minä sanomaan ettei oikeen nyt olis niin alakovat piru kovistelemaan mua vanhaa miestä niin sanon, että mullan on muuan kymppi tuolla repussa, auton peräkontissa.
Sitte mentiin miehisä sinne peräkontille niin sieppasivat Husovarnan ja katkaisin yheltä jätkältä vasemman käjen olokapään ja kyynärpään vlistä poikki.
No se purskahti nokalleen lumikinokseen niin sain kunnialla leikattua sen toisenki käjen irti ihan siitä kainalosta ylöspäin.
Panin sahan takasi autoon ja ajelin kotia hampurilainen mun vasemmasa käjesä
Emminä niitä kolmia muuta ennään sitte nähänykkään, toivottavasti tulevat joskus vielä vastaan, että saahan porista jutut seleviksi.
Multa sais ne käsvarret kakaroillse haluviinikoristeiksi, jos haluvat.
Ne on tuola uuninpäällä kuivaamasa.
Heitän ne koiralle, jos kukkaan ei haluva
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä