Jean-Luc Picardanna mun kaikki kestää!
Katselen tälläkin hetkellä tuota sarjaa
Jean-Luc Picardanna mun kaikki kestää!
Ootko ajatellut joskus kokeilla tehdä bataatista jotain?Bataattia & tonnikalasalaattia iltapalaksi
Ensin kannattaa kokeilla kurkumaa.Vatsan toimiminen on kyllä vakava ja tärkeä asia.
Oikealla ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla on merkitystä.
Pahastakaan ummetuksesta tai ripulista ei tarvii kärsiä. Apua löytyy myös apteekista.
Mutta jos muutoin on paskafiilis niin - ei siihenkään kannata jäädä lillumaan. Aina kannattaa pyytää/hakea apua.
Ootko ajatellut joskus kokeilla tehdä bataatista jotain?
Sori keskeytys, mut etkai oikeesti syö vaahtokarkkeja? Mun naapurilla oli karmiva kokemus niistä... Kun joku kaveri aina toi sille isoja pusseja niitä ja sitten... kauan meni toipumiseen, mut... Tässä siitä.Mä oon aika nopee humpsauttaan sullekin suukkusen täyteen vaahtokarkkeja..että muffunmuffun
miten mä tuon unohdin....varmaan itelläkin jotain kurkumavajausta...Ensin kannattaa kokeilla kurkumaa.
Nöyp, mä oon kohtuu huono karkkienkin syöjä. Toi nyt tulisi ihan läpällä mieleen.... Pala tummaa suklaata ajaa makeannälän pois...ja kaikista parhaiten hedelmätSori keskeytys, mut etkai oikeesti syö vaahtokarkkeja? Mun naapurilla oli karmiva kokemus niistä... Kun joku kaveri aina toi sille isoja pusseja niitä ja sitten... kauan meni toipumiseen, mut... Tässä siitä.
Hyvä niin ---No piti vaan varmistaa, kun ei sitä monikaan tiedä... Glukoosifruktoosisiirappi on maissista tehty ja siksi se sairastuttaa. Luomuomenoita ei Suomessa kasvata monikaan kauppaan saakka, mut kirsikat kasvaa hyvin ja ovat ihania, ne suklaakirsikat ainakin. Luomubanaania saa onneksi kaupasta, jos syö liiaksi suolaista - sen kalium tasapainottaa mukavasti tilanteen normaaliksi, mut ei niitäkään saa kuulemma kahta päivässä syödä, liiallisen kaliuminsaannin takia.Nöyp, mä oon kohtuu huono karkkienkin syöjä. Toi nyt tulisi ihan läpällä mieleen.... Pala tummaa suklaata ajaa makeannälän pois...ja kaikista parhaiten hedelmät
Ei. Mun uusi viherhuone valvottaa...Joko kaikki ratsasti nukkumaan.
Hyvää yötä!Just tähän kohtaan - kauniita unikuvia, nuku hyvin *pus*
..herää onnellisena
Ai perhana. Joku otti kuvan perjantaiyönä.