...jajajaja poliisit ja armeija ja asvalttimiehet jajaja...muttamutta mulla on täällä omasta takaa tosi pätevänkätevää brankkaria kaksin kappalein...tosin nöy hätä, nuo kaks lyhtyä kynttilöineen on nätisti ja turvallisesti tuonne laitettunnaSoitan palokunnan sammuttamaan ne!
mikä teijen kaikkien silmiä vaivaa...Jaa, pitipä kattoo tuo video. Vois ehkä luulla äkkiseltään.
mikä teijen kaikkien silmiä vaivaa...
...käskink..ehämmää käskeny ku ilmaisin vain huolenaiheeni pikkunälän läsnäolosta ja sen vaikutuksesta simmukaisiin..!Ei ollu edes nälkä, mutta laitoin spagettia ja jauhelihakastikkeen tulemaan.
Kun kerta Routamisu käski.
Mä tein eilen.Ei ollu edes nälkä, mutta laitoin spagettia ja jauhelihakastikkeen tulemaan.
Kun kerta Routamisu käski.
Pian alkaa Walking Dead!!!*pomppii innoissaan Rättiksen ympäri ja kamppaa tämän ohimennen lattialle*Örr örr
Täällä palaa tuikkuja, kyllä se tunnelmaa tuo.No toi on kans yks lumoavuus...kynttilän valossa oleilu...
Tai joku rakovalkea..no ihan tavisperusnotskikin...tai kun laittaa tulet takkaan tai pannuhuoneeseen tai...
Voiskin muuten laittaa lyhtyihin..!*vilahtaa samantein*
Meinasin sanoa jotakin mutta en sanokaan.Pian alkaa Walking Dead!!!*pomppii innoissaan Rättiksen ympäri ja kamppaa tämän ohimennen lattialle*
ei tuoksullisia.Näinkö mä oikein vai sytyttikö Luna tosiaan tuoksukynttilän???
Kovan munan tiedän, mutta mikä tuo yosaa on?Tuikkuja vois täälläkin laittaa tuikkimaan
Perhana saitte munahimot heräämään
Munaa kovana iltapalaksi & yosaa ( erikseen )
Määpä tuoksun kookokselta hah hah haa!!Määpäs tuoksun yltäpäältä vaniljalta*rutistaa hiuksiaan pyyhkeeseen*...!
Se on silleesti että mäpä taijan seurata Rättistä ja...kiesussentään*ufopääkkönen*!!!..siis otan mallia...no ei toikaan nyt....Rättiksen vika on nyt se että mulla on huomenna töissä mukana juoksumunat ja - porkkanat*lähti keittiöön munille...munia keittämään*
alkaako 8 kausi vai. ja mistä tulee.Pian alkaa Walking Dead!!!*pomppii innoissaan Rättiksen ympäri ja kamppaa tämän ohimennen lattialle*
Niih,sitä alkoi täälläkin munat himottamaanMääpäs tuoksun yltäpäältä vaniljalta*rutistaa hiuksiaan pyyhkeeseen*...!
Se on silleesti että mäpä taijan seurata Rättistä ja...kiesussentään*ufopääkkönen*!!!..siis otan mallia...no ei toikaan nyt....Rättiksen vika on nyt se että mulla on huomenna töissä mukana juoksumunat ja - porkkanat*lähti keittiöön munille...munia keittämään*
KauravälipalaKovan munan tiedän, mutta mikä tuo yosaa on?
Itse itselleni vastaten. huomenna foxilta.alkaako 8 kausi vai. ja mistä tulee.
Joo pitäs alkaa just se, katon netistäalkaako 8 kausi vai. ja mistä tulee.
Kiitos Hopsis tuosta yosaan valakasusta, ku minä tiijän niin vähä.Iltaa
Yosa on kaurasta tehty ”jugurtti”.
Toffolassa vointi jo aika hyvä, alkaa lääkitys tepsiä. Ainakin mies on kiukkuinen, kun pitää levätä eli suunta on parempaan
Se on terveellinen ja maistuu hyvälle, suomalainen terveystuote.Kiitos Hopsis tuosta yosaan valakasusta, ku minä tiijän niin vähä.