HöpöhöpöTotta maar tiedän.
HöpöhöpöTotta maar tiedän.
Tuutko mulle kaveriksi?Cubaan.
Tietäisitpä mitä tein eilen.
Pohjois-korea on turvallinen. Siellä ei ole terroristejanyt on niin levotonta lomailla euroopassa, että suosittelen matkustamaan jonnekin kotimaassa vaan.
Ei tulis mieleenkään, mut nyt löytyi sulle syy siihen, miksi sulla on niin huono olo joskus, katsos tänne.mä söin tänään tofunakkeja ja kyllä meinas yrjöpurjo tulla sen jälkeen...enkä kyllä enää niitä syö!
Haisee tänne asti,Määjo ihmettelin mistä se tuleeKävin paskalla ja ny olen sängyssä.
Ei tulis mieleenkään, mut nyt löytyi sulle syy siihen, miksi sulla on niin huono olo joskus, katsos tänne.
Vaahterasiirappi on parempaaEi kyl oo mitään maailman suurinta herkkua tää kookossiirappi. Hapanta ja hieman kitkerää.
En oo maistanut & enpä taijakkaan turhaan ostaa.Ei kyl oo mitään maailman suurinta herkkua tää kookossiirappi. Hapanta ja hieman kitkerää.
Vaahterasiirappi on parempaa
Tommostakin on Näköjään. Tuleekohan suu mustaksiNiin on! Se on herkkua!
Toi puteli tuli kun valitin kuorituista pistaasimaneleista löytyneestä kuorellisesta mantelista. Hyvä ettei hammas hajonut! Ja sit lähettävät vielä sokeripitoista hammasturmaa lohdukkeeksi.
Onhan tuo ollut kauan aikaa tiedossa. Sori vaan, mut ei ihmiset halua nähdä...Ei tulis mieleenkään, mut nyt löytyi sulle syy siihen, miksi sulla on niin huono olo joskus, katsos tänne.
Kurjaa!Labrassa käyty ja mies kävi silmäpolilla,uus leikkaus tulossa. Ja saattaa olla isompi leikkaus jos silmän lasiaista / takakapselia pittää leikata.
Kyssissä leikataan.
Joo,kurjaa on taas joutua leikkaukseen,mutta jos se auttaa ees 25% näkemään paremmin kuin nyt, niin hyvä.Kurjaa!
Vaikkei ois mistään vakavasta kyse, niin silti leikkaukset sun muut jotenkin saavat normaalielämän ihan sekaisin.
Niin ja mulla Berrie-juoma. 32 kokonaista mustaherukkaa ja mansikkaa. Ei järin hyvää tämäkään.