Nostin sulle sen yhden ketjun, kun aina kaipaat. Etkö huomaa m i t ä ä n?Mitä se sulle kuuluu.
Olishan se kivempi kun kirjautuneena kirjoittaisi.
Missä aurajuusto?Kotona tehtyä pizzaa, päällä: Vihreitä oliiveja (chilimaustettuja), jalapenoa, juustomixiä, tomaattipyrettä, tomaattiviip., herkkusieniä ja tonnikalaa....
muoks: lisätty unohettu aines
Pizzan voi syödä ilman homejuustoa.Missä aurajuusto?
Et kai sä luule että mä tommoista syön?
Kivempi sulle vai? Anna toisen kirjoitella niin kun itse haluaa.Mitä se sua haittaa.Mitä se sulle kuuluu.
Olishan se kivempi kun kirjautuneena kirjoittaisi.
Homejuustoa mukaMissä aurajuusto?
Et kai sä luule että mä tommoista syön?
Kivempi meille.Kivempi sulle vai? Anna toisen kirjoitella niin kun itse haluaa.Mitä se sua haittaa.
Eipä kiinnosta vanhat jutut.Nostin sulle sen yhden ketjun, kun aina kaipaat. Etkö huomaa m i t ä ä n?
Kivempi sulle vai? Anna toisen kirjoitella niin kun itse haluaa.Mitä se sua haittaa.
Ei huomaa jos et sano mitään.Nostin sulle sen yhden ketjun, kun aina kaipaat. Etkö huomaa m i t ä ä n?
Homejuusto ja ananas ei kuulu pizzaan.
Aurajuusto on pitsan perusaines.Homejuusto ja ananas ei kuulu pizzaan.
homeiset juustot kuuluu vipata roskiin.Homejuusto ja ananas ei kuulu pizzaan.
Kuvittele, että jotkut ovat rannalla päivästä toiseen aivan liian pienissä bikineissä.
Pizzaan tai roskiin. Mä tykkään siitä vain pizzassa.homeiset juustot kuuluu vipata roskiin.
Kysyttiinkö sinulta jotakin??Kivempi meille.
Keskustele privaatisti jos et halua muilta vastauksia.Kysyttiinkö sinulta jotakin??
Homejuusto ja ananas ei kuulu pizzaan.
homeiset juustot kuuluu vipata roskiin.
Roskiin tai roskiin. Mä tykkään siitä vain roskiksessa.