The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ellunen duhadedänen...tullos pikaisesti sukkelasti terveheks ja kuntoseks ja pöpöbasillicusvapaseks(y)

Piiitkät villasukat kinttusiis ja lämmintä juotavaa ja hunajaa ja sitruunaa ja valkosipulia ja - kyllä! - kurkumaakin :)
Kyllä lähtee lipettiin!
Miu miu tui tui..mä oon koittanut ettiä mun toista pientä villatöppöstä, toinen vaan löytyi..noilla mun rakkailla lemmikeillä on joku ihme tarve viiä aina sukat jonnekin, koira paijaa niitä:love::sick: ja kissa jättää muuten vaan ihan mihin nyt sattuu jättämään:cautious:

Kuumaa kahvia oon juonut ja koittanut imee itteeni C-vitamiinia marjoista ja hetelmistä:love:
 
Miu miu tui tui..mä oon koittanut ettiä mun toista pientä villatöppöstä, toinen vaan löytyi..noilla mun rakkailla lemmikeillä on joku ihme tarve viiä aina sukat jonnekin, koira paijaa niitä:love::sick: ja kissa jättää muuten vaan ihan mihin nyt sattuu jättämään:cautious:

Kuumaa kahvia oon juonut ja koittanut imee itteeni C-vitamiinia marjoista ja hetelmistä:love:
Älä ny viitti ees sanoa että sullako mukako ei oo kuin y h e t villatöppöset:cautious:...tai siis villasukat?!

*melkein vinkuu*
 
Hä? Kun pimpittää..tai siis ei..oikeestaan...:notworthy:siispimpittäämuttaeisilleestieikäkujustsilleestipimpittäämuttakusittenvähemmänpimpittääkansnytjustiinsasilläpuishuonollatavallaniinku...:notworthy:
Nyt jos oisin sun äidinkielen opettaja, käskisin sinut suoraan rehtorinkansliaan moisista lauseiden sotkemisista ja vaatisin että sulle täytyy antaa vähintään piiskaa peräposkille!:cool:
 
vierailija
Niin missä kaikissa hunajissa on myrkkyrypsiä? Kerroppa niin tiiän ostaa just sellasta :barefoot:
On kuulemma pahaa. Kotimainen hunaja on pahaa. Voit toki juoda kotimaista rypsiöljyä pullostakin, jos pelkäät hiilareita :D
Neonikotinoideja saat siis kaikesta kotimaisesta rypsistä, mitkä olivat myymättä vielä keväällä. Sehän oli ainoa syy sallia ne meillä, kun muuten olis pitänyt viedä ongelmaätelaitokselle kaikki myrkyllä peitatut rypsinsiemenet.:D:sick::sick::sick::sick::poop:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä