Huomenna lupaan ostaa ja maistaaOstakaa kaikki seuraavalla kauppareissulla ohutta herkkua niin tiiätte mitä on hyvä leipä
*nyökkäilee*
Huomenna lupaan ostaa ja maistaaOstakaa kaikki seuraavalla kauppareissulla ohutta herkkua niin tiiätte mitä on hyvä leipä
Koira on paljon helpompi kun kissat. Siivoaa muruset lattialta ja irtokarvatkin poistuu kun laittaa läpivedon kämppään.Kävelen autiota hiekkarantaa, kissan prkleet levitelleet hiekat ympäri taloa, laitettava huuveri laulamaan
Et-kö e-nää lain-kaan?en-syö-leipiä.
No ei se nynniin hyvää hei ooHuomenna lupaan ostaa ja maistaa
*nylkyttelee iloisesti*
Kävelen autiota hiekkarantaa, kissan prkleet levitelleet hiekat ympäri taloa, laitettava huuveri laulamaan
Ei sitä koskaan tiedäNo ei se nynniin hyvää hei oo
Mä oon hymissyt tuota biisua siitä lähtien kun luin ton Rättiksen autiohiekkaranta postauksen, eikä se mee päästä millään pois
Mullekin tuli toi heti mieleenMä oon hymissyt tuota biisua siitä lähtien kun luin ton Rättiksen autiohiekkaranta postauksen, eikä se mee päästä millään pois
Oishan se joo kivaa...nylkytysEi sitä koskaan tiedä
Koira on paljon helpompi kun kissat. Siivoaa muruset lattialta ja irtokarvatkin poistuu kun laittaa läpivedon kämppään.
Mari Rantasila versio menee ja lujaa mulla ihon alle
Miten määritellään alkkis?Hei millanen tulotaso on keskiverto alkkiksella? Ja mitä vaatimuksia on? Kiire.
Mari Rantasila piti laittaa? Eikös sekin tuon laula?mie muokkasin mie niiiin muokkasin kun laitoin ihan väärän nimen tohon ensiks ja nyt mie romahan *romahtaa*
Millasesta musiikista rättis tykkää tai kuuntelee?
Mä kiusaan poikia usein kotona ja laulan mm. tätä kitarisat vilkkuen ja jostain syystä niille tulee hirvee kiire sulkea ikkunat...en yhtään ymmärrä miksiTätä olen laulanut joskus vuosia vuosia sitten karaokessa
Taustaa: Mun pitkän aikavälin tavoite on taloudellinen riippumattomuus ja vapaus tehdä mitä haluaa, mikä luonnollisesti vaatii tosi tympäseviä ponnisteluja, joita en oikeastaan ole kovin motivoitunut tekemään.. Mutta sitten tajusin, että mitä jos oliskin keino päästä mun tavoitteeseen jo nyt? *drumroll* *esirippu* Alkkis. Se on, paitsi tosi lähellä mun tavoitetta, saavutettavissa, oletettavasti, helpommin. Kokemusta ei ole, mutta oon valmis opettelemaan.Miten määritellään alkkis?
Onhan niitä sossuntuilla olevia joka päivä ryyppääviä ja tavallisilla tuloilla olevia viikonloppuisin ryyppääviä.