vierailija
Joo, ookkonä Rättiksen sisko?Tahokkonää että puhun?
Joo, ookkonä Rättiksen sisko?Tahokkonää että puhun?
Siis niinku ylä ja alapeukkua ja silleen
...hiisi, jo on nopee muutoksenaiheuttaja toi hinttivichy- sanaMä ostan tästä lähin vain alkon lonkeroita.
Mitähähtäh??!!Joo, ookkonä Rättiksen sisko?
Juu.Cordell- ketju siis.
Mulla on jossain tommosia...laatikossaan..kun en osaa pitää
Onpahan tirpanalle valmiina
Niin mäkinAaaa(tarttui Majurista ) ...nuitako se tarkotti..mä luulin että niitä makuvichyjä
Jos nyt saisit herkutella niin mitä söisit?Voiskohan tää maha pikkuhiljaa sulaa pois, että pääsis taas herkuttelee.
...hiisi, jo on nopee muutoksenaiheuttaja toi hinttivichy- sana
Mulle riittää korviksetJuu.
Korviksia ja kaulaketjua oon pitäny aina, sormuksia en sitten eron jälkeen. Jotain jäi äidiltä mutta ne on joko liian isoja tai pieniä ettei sovi sormeen. Enkä ole viitsinyt isontaa/pienentää. Kaippa ne joskus sopii
Niin mäkin
Noku Rättis on oulusa. Asukonä ite oulusa?Mitähähtäh??!!
Mitenkä tommone nyt tuli mieleen...
En oo
..tiijä nyt mimmosta hymppää tähän nyt laittaskaan
Hinttivichy En varmaan ikinä enää kato novellepulloa samalla silmällä...hiisi, jo on nopee muutoksenaiheuttaja toi hinttivichy- sana
Tejin makaroonijauheliha laatikkua, sitä oon syöny.Jos nyt saisit herkutella niin mitä söisit?
En asu OulusaNoku Rättis on oulusa. Asukonä ite oulusa?
Minä olin penikkana sielä Raahen ja Oulun välisä
Uskaltaako kysyä että millä silimällä sä sitten...Hinttivichy En varmaan ikinä enää kato novellepulloa samalla silmällä
Älä kysyUskaltaako kysyä että millä silimällä sä sitten...
Ihan sama aatos tuli pääkköseen just kun lähetin viestin että miks ihmeessä pitikään mennä kysymään..Älä kysy
Teinien limuviinaa breezeritMutta huomennapa ostan näistä jotain makua (ainakin vesimelonia)
ja
Olkoon. Voi niitä iältään aikuinenkin juoda.Teinien limuviinaa breezerit